Naslov je nekaj posebnega, tega se spomnijo samo tisti, ki poznajo zgodovino alter-scene v New Yorku, s katere je tudi plošča Johna Lennona in Yoko Ono »Some Time in New York«. Ta prispevek je spomin na lepe čase v mariborski literaturi. Njeni protagonisti niso tisti, ki so zveličani, sploh ne tisti, ki jih poveličuje middle-of-the-road kritika in povprečni univerzitetni učitelji. Ti niso bili med publiko (saj jih literatura niti ne zanima) in tudi glasu nimajo, čeprav so glasni in neutešljivi. A spomin ta čas in ljudi je lep in relevanten za literarno zgodovino..
Lepa pesnica Zvezdana Krajnc Rozina, nekoč vice miss Jugoslavije.
Mihaela Mravljak, pesnica iz Vuzenice.
Tomaž Brenk, pesnik LSD.
Mihaela Hojnik, pesnica iz Švedske, ki je našla svoj literarni dom v Mariboru.
Maja Dolinar, pesnica iz Gradca, ubežnica iz Ljubljane.
Nada Gaborovič, pisateljica, ki jo je sebični Maribor pozabil.
Rajko Kramberger, občinski funkcionar, ki je prihajal na literarne prireditve, česar danes od občinarjev ne moremo pričakovati.
Sonja Golec , ki ji Mila Vlašič radovedno kuka v knjigo.
Dva - pesnica Vera Brolih in pesnik Milan Štancer.
Stanko Jarc, kronist in sodelavec revije Svit.
Emil Frelih v elementu pogovora.
Tatjana Srebrnič, nesrečna pesnica iz našega kroga.
Joža Ambrož, nepozabna pedagoginja. Ah, slikali smo z Mavico, pa so ljudje kot duhovi.
Zofija Kalar, ljudska pesnica iz čisto majčkene hišice iz Šarhove ulice.
Z veselja v društvu Slovensko-avstrijsko prijateljstvo: Zora Brenčič Zalokar, slikarka, in Borut Ambrožič, dobrodušni čarodej iz politike.
Dr. Zinka Zorko in Alenka Glazer, skupaj.
Sonja Golec in dr. Vekoslav Grmič – kdo od KC še hodi na literarne večere?
Alenka Glazer: Z jasnostjo in natančnostjo izrečene sodbe.
Niko Brumen, aforist iz Mežice v zlatih letih KGB.
Elizabeth Schwarzbauer, pesnica iz Gradca, prelepa gospa iz ozadja.
Irena Polak. Bila je z nami.
Bogo Čerin, fotografski mojster.
Ivanka Gruber, popolna predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo. A prijateljstvo je še?
Janez Premk, pesnik judovske vokacije.
Janez Švajncer, do konca nepopustljiv.
Janko Messner, pesnik, vedno dobrodošel gost v Mariboru.
Jože Polajnko, ml., slikar, pesnik. Kot poganjek v gosti senci drevesa mogočnega Polajnka.
Tiha in neopazna – Fanika Šrimpf.
Katica Dajčar, pesnica, Hrvatica, brezkočna jasa dobre volje.
Kralj in lutkar – Ervin Kralj, Korošec, in Danilo Vranc.
Dr. Mirko Križman, veliki most do avstrijske literature, in Danica Gregorčič, pesnica.
Franc Eržen, učitelj in pesnik, Pohorc.
Prva dvojica avtentičnih romskih glasbenikov v Mariboru, Krasniči in Bejta.
Stane Klevžar, polovica iz knjige knjige LDS 2X25.
Janez Karlin, gledališče, rože in igralci!
Andrej Kokot, Janja in Emil Frelih.
France Filipič s soprogo.
Nekoč se je na literarnih večerih trlo ljudi in bili so svečanost.