5. junij 2010 - »Na preprogi iz zvezd« - maraton manjšinskih avtorjev. Ob 10 uri se je v Art kavarni hotela Piramida začel literarni maraton, ki so ga pripravili Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in revija Mentor, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Vodila ga je Petra Bauman. Nastopili so: Dragica Breskvar, Marjan Pungartnik, Jure Drljepan, Janez Premk, Petra P. Aleksič, Katica Dajčar, Marija Šedivy, Silvestra Kološa, Angela Fujs, Marko Krezić, Željko Perović, Zsuzsa Balog, Bernarda Polanc, Slavica Elizabeta Navodnik, Danijel Rajh, Dušica Kalinger, Miran Aničić, Zlatko Kralič, Antonija Baksa Sernel, Zdravko Kokanovič Koki, Ostoja Šobot, Rade Ilić, Branko Baćović, Josip Bačić, Nataša Kjurina, Majda Senica Vujanović in Tihomila Dobravc.
6. november 2010 - »Na preprogi iz zvezd« v Pavlovi hiši - Laafeld / Potrna. Artikel-VII-Kulturverein für Steiermark Pavelhaus - Kulturno društvo člen 7 za avstrijsko Štajersko - Pavlova hiša, Kulturno društvo Mariborska literarna družba in Kulturno društvo nemško govorečih žena »Mostovi« Maribor so pripravili ob 18.30 v Pavlovi hiši v Potrni / Laafeld v Avstriji prireditev manjšinskih avtorjev iz Slovenije, na kateri sta nastopila ob komornem zboru Hugo Wolf (Kulturno društvo nemško govorečih žena »Mostovi«) iz Maribora pod vodstvom mag. Aleša Marčiča pesnica in prevajalka iz Novega Mesta Jadranka Matić Zupančič in Željko Perović iz Marbora. Pesmi je v nemščino prevedla Maja Kocmut, pesnica in prevajalka iz Gradca, ki zaradi nujne zadržanosti ni mogla nastopiti. V njeni odsotnosti je prevode brala Susanne Weitlaner, predsednica Kulturnega društva VII. člen. Prisotne je pozdravil in spregovoril nekaj o ciljih prireditve predsednik Mariborske literarne družbe Marjan Pungartnik. Med udeleženci so bili mag. Franci Pivec, predsednik Zveze kulturnih društev Maribor, Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca in Veronika Haring, predsednica Kulturnega društva nemško govorečih žena »Mostovi« iz Maribora. Prireditev je spada v okvir Evropske prestolnice kulture in jo je podprla Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
19. januar 2011 - Na preprogi iz zvezd - Institut za slavistiko na KF univerzi v Gradcu - Ob 19. uri je bil na Institutu za slavistiko na Merangasse 70/I v Gradcu literarni večer v organizaciji Mariborske literarne družbe, Instituta za slavistiko pri KF univerze v Gradcu in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec. Na njem so v okviru festivala »Na preprogi iz zvezd« nastopili predstavniki manjšinskih literatur - Mila Vlašić (Ljubljana, hercegovska hrvaška pesnica), ki se zaradi bolezni in smrti v družini srečanja ni mogla udeležiti, njene pesmi pa je bral Željko Perović, Senada Smajić (Železniki, bosenska pesnica), Danijela Kocmut (Gradec, slovenska pesnica in prevajalka) in Dani Rajh (Ščavnica, glasbenik in pesnik, predstavnik svoje manjšine). Večer je vpeljal dr. Ludvik Karničar, namestnik predstojnika instituta, Marjan Pungartnik je predstavil sodelujoče avtorje, prireditev pa je pozdravila tudi Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec, ki je tudi poskrbela z pogostitev ob koncu. Prireditev spada v okvir programa Maribor – evropska prestolnica kulture in je bila izvedena s podporo (upamo) Javne agencije za knjigo RS.
25. marec 2011 - Literarni večer z Rezko Kanzian in Nino Ortner - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši na Vojašniški 12 v Mariboru v organizaciji Mariborske literarne družbe in Kluba koroških Slovencev literarni večer Rezke Kanzian (Gradec), na katerem je predstavila svojo drugo pesniško zbirko Krivopétnice (zvočne pesmi). Zvočno podobo pesmi je ustvarjala Nina Ortner. Prireditev je v okviru festivala Na preprogi iz zvezd in poteka v okviru programa Maribor, evropska prestolnica kulture 2012.
13. april 2011 - Branje na slavistiki v Gradcu - Ob 19. uri je bil v prostorih Instituta za slavistiko Univerze v Gradcu na Merangasse 70/I, 1.124 literarni večer »Povojna slovenska lirika« (Edvard Kocbek, Cene Vipotnik, Lojze Krakar, Dušan Ludvik, Ela Peroci, Dane Zajc, Ada Škerl, Neža Maurer, Gregor Strniša, Herman Vogel). Prireditev je pozdravil in spregovoril o avtorjih dr. Ludvik Karničar. Brala je dramska igralka Breda Pugelj Otrin (Maribor), pesnike pa je predstavil Marjan Pungartnik. Ob koncu je prisotne pozdravila in spregovorila o pomenu predstavljanja slovenske literature graškim študentom mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec. Prireditev so organizirali Institut za slavistiko pri Univerzi v Gradcu, kulturno društvo Mariborska literarna družba in društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec. Literarni večer spada med prireditve Maribor – evropska prestolnica kulture. Javna agencija za knjigo RS prireditve ni podprla.
7. april 2011 - 14. slovenski dnevi knjige - »Na preprogi iz zvezd« v Društvu slovenskih pisateljev - V Društvu slovenskih pisateljev na Tomšičevi ulici 12 je bil ob 18. uri sedmi literarni večer »Na preprogi iz zvezd«, na katerem so nastopili Elena Bulfon (Lucija), Antonija Baksa Srnel (Vodice), Zlatka Obed (Trst) in Mila Vlašić. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik. Sledil je zanimiv pogovor o manjšinskih jezikih. Prireditev je v okviru festivala Na preprogi iz zvezd in poteka v okviru programa Maribor, evropska prestolnica kulture 2012.
12. maj 2011 - Predstavitev knjige »Če te kaj teži, prijatelju povej« Katice Dajčar - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Katice Dajčar »Če te kaj teži, prijatelju povej«, ki je izšla v samozaložbi ob pomoči društva Mariborska literarna družba. Ob avtorici sta njene pesmi in prozo brali Štefka Lang in Magda Šulek, pela je Antonija Senica, na harmoniko pa je zaigral Marjan Citar.
24. junij 2011 - Na preprogi iz zvezd 7 - 2011 - V Art kavarni hotela Piramida je bila ob 19. uri 7. prireditev »Na preprogi iz zvezd« v letu 2011. Pripravili sto jo skupaj Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca in Mariborska literarna družba. Nastopil je zbor citer Erster Grazer Zitherverein pod vodstvom Josefe Tasotti s triom Flauto dolce (Renate Holweg, Lisa Kremser in Bernadette Planner). Nastopili sta pesnici Žuža Balog (Škofja Loka) s pesmimi v madžarščini in slovenščini in Rezka Kanzian (Gradec) s pesmimi v slovenščini in nemščini. Večer je vodila Susanne Weitlaner, pozdravila pa ga je tudi Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko slovensko prijateljstvo iz Gradca.
15. junij 2011 - Na preprogi iz zvezd - Literarni večer z Milo Vlašić v Zagrebu - Ob 19. uri je bil v kongresni dvorani založbe Školska knjiga na Masarykovi 28 v Zagrebu literarni večer Mile Vlašić, hrvaške in slovenske pesnice iz BiH s predstavitvijo pesniške zbirke Gora sa sedam čudesa, ki je izšla pred kratkim pri Mariborski literarni družbi. Pripravila sta ga društvi Hrvaško-kitajskega prijateljstva Varaždin in Mariborska literarna družba, vodila pa ga je Milka Knežević. Najprej je govoril o pomenu tega večera, na katerem je avtorica prvič nastopila pred svojimi rojaki iz Hrvaške, direktor založbe Školska knjiga Ante Žužul, za njim pa zagrebški župan Milan Bandić in poudaril pomen kulturnega sodelovanja s Slovenije. Zbirko je predstavil književnik, kritik in nekdanji diplomat Đuro Vidmarovič in jo postavil po literarni vrednosti zelo visoko, omenil, da Hrvati v Sloveniji niso priznani kot manjšina, in se zavzel za boljšo vključenost avtorjev iz hrvaške diaspore v hrvaško književno življenje. O avtorici in knjigi je govoril tudi Marjan Pungartnik, urednik in založnik te zbirke. Mila Vlašić je nato prebrala nekaj pesmi iz zbirke. Prišli so jo poslušat številni rojaki iz Grude. Ob koncu je prisotne pogostil Ivan Stanko, lastnik restavracije Galerija iz Zagreba.
4. junij 2011 - »Na preprogi iz zvezd - Sosed sosedu« - Ob 10. se je začela v Art kavarni hotela Piramida prireditev »Na preprogi iz zvezd - Sosed sosedu«, ki sta jo pripravila Javni sklad RS za kulturne dejavnosti (in njegova revija Mentor) in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Na njej so nastopili avtorji, ki so se udeležili srečanja manjšinskih avtorjev »Sosed tvojega brega«, tudi tokrat pa sta organizatorja povabila k nastopu tudi domače avtorje. Prireditev je vodila igralka, pesnica in zdaj tudi e-pe-kajevka Petra Bauman, z nekaj svojimi pesmimi pa je nastopil tudi Peter Andrej. Nastopili so Mila Vlašić, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Vlado Vekić, Marko Krezić, Senada Smajić, Magda Šulek, Jadranka Matić Zupančič, Branko Baćovič in Mirjana ..., prvič je v javnosti nastopil pesnik iz Poljčan Mojmir Ferenc, Jure Drljepan, Tihomila Dobravc, Tatjana Jamnik, Mira Uršič, Maja David, Katica Dajčar, Rozika Močnik, na koncu pa se je pridružil še Željko Perović. Prireditev, ki sta jo izvedla Dragica Breskvar in Marjan Pungartnik, je potekala v izjemnem vzdušju, ki se je nadaljevalo še v popoldne v druženju avtorjev. Ni manjkala tudi Marseillaise, ki sta jo zapeli Mila Vlašić in Tihomila Dobravc.
27. oktober 2011 - Literarni večer s Sekumadyjem Conde - Na preprogi iz zvezd 8. Ob 18. uri smo se srečali s afriško-slovenskim pesnikom in uspešnim novinarjem Sekumadyjem Conde. Predstavil je svojo tretjo pesniško zbirko Tubab. Literarni večer spada v krog prireditev Maribor 2012 - evropska prestolnica kulture.
15. marec 2012 – Literarni večer z Markom Kravosom. Ob 18. uri je bil v okviru programa »Na preprogi iz zvezd« literavni večer s tržaškim pesnikom in prevajalcem Markom Kravosom. Večer je vodila in se z njim pogovarjala Nataša Švikart, njegove uglasbene tekste pa sta zapela Tarcizija (vokal) in Nevjo Miklavčič (kitara in vokal).
20. marec 2012 – Literature večer s Senado Smajić. Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru programa »Na preprogi iz zvezd«, ki je program manjšinske literature v Sloveniji in v zamejstvu, prvi literarni večer s Senado Smajić. Predstavila se je s pesniško zbirko, ki je konec leta 2011 izšla pri Mariborski literarni družbi, Kibela. Knjigo in avtorico, ki je prebrala nekaj pesmi, se je pogovarjal Marjan Pungartnik, nekaj njenih pesmi pa je prebrala tudi Nataša Švikart Žumer.
27. marec 2012 – »Na preprogi iz zvezd« in Koroški kulturni dnevi - Janko Ferk in Jure Drljepan. V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer »Življenje diha« s pesnikoma Jankom Ferkom (Celovec, Avstrija) in Juretom Drljepanom (Domžale) pod geslom »Manjšina podaja roko manjšini«. Večer so organizirali Mariborska literarna družba, Klub koroških Slovencev Maribor, mariborska območna izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in Zveza kulturnih društev Maribor. Z avtorjema se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
26. april 2012 – pesnika Jurij Paljk iz Furlanije in pesnik Zenel Bejta iz Maribora. Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor četrti literarni večer programa Na preprogi iz zvezd, na katerem sta bila gosta slovenski pesnik Jurij Paljk iz Ogleja (Furlanija) in romski pesnik Zenel Bejta iz Maribora. Jurij Paljk je predstavil kompleksen položaj narodnosti v Furlaniji in Benečiji in bral pesmi v slovenščini, italijanščini in furlanščini, Zenel Bejta pa je govoril o posebnostih romske etnične skupnosti v Mariboru in o svojih poskusih njene kulturne emancipacije (poučevanje in sestavljanje besednjaka jezika mariborskih Romov). Njegove pesmi je v romščini brala učenka osnovne šole Janka Padežnika Fatima Sokoli, njene prevode pa v slovenščini Marjan Pungartnik, ki je prireditev tudi vodil.
2. junij 2012 – literarni maraton Na preprogi iz zvezd - Sosed Sosedu. Ob 10 se je pričel v Art kavarni hotela Piramida v Mariboru, Ulica heroja Šlandra 10 zaključek letošnjega srečanja Sosed tvojega brega in festivala Na preprogi iz zvezd z maratonskim branjem. Pozdravil jih je Marjan Pungartnik, ki je zastopal tudi obolelo Dragico Breskvar. Nastopili so: Jadranka Matić Zupančič, Mila Vlašić, Marko Krezić, Angela Fujs, Rozika Močnik, Vladimir Vekić, Katica Dajčar, Antonija Senica, Olga Weissbacher, Majda Senica Vujanovič, Ramiz Velagić, Željko Perović, Neda Galijaš, Milan Novak, Mojca Zupančič in Jure Drljepan, na koncu pa se je pridružila še Tihomila Dobravc. Prireditev bo vodila Petra Bauman.
22. junij 2012 – »Na preprogi iz zvezd« v Pavlovi hiši »Na preprogi iz zvezd« - Pavlova hiša, Potrna / Laafeld (Avstrija) - Na povabilo Pavlove hiše je bila ob 18. uri prireditev v seriji »Na preprogi iz zvezd«, ki jo organizira Mariborska literarna družba na temo manjšinskih literatur. Ob tej priložnosti je predsednik kulturno-umetniškega društva Angel Besednjak Bojan Farasin, ki je prireditev nagovoril, predal Susanni Weitlaner, predsednici društva 7. člen za Štajersko, sliko stare trte z Lenta. Gostje so bili mešani pevski zbor Angel Besednjak (Maribor) z zborovodjem Francijem Kovačem Zenel Bejta, romski pesnik iz Maribora, ki se prireditve ni mogel udeležiti, a ga je predstavil Marjan Pungartnik, zato pa sta njegove pesmi brali njegovi nečakinji Fatima Sokoli v romščini in slovenščini, in Zenepa Sokoli v nemščini, v katero jih je prevedla Daniela Kocmut.Na harmoniko je igral slovenske ljudske pesmi in bral svoje v prleščini Danijel Rajh. Seveda smo tudi po prireditvi igrali in prepevali in na koncu se nam je pridružil še tamkajšnji lajnar in lončar Wilfried Gomboc.
30. avgust 2012 – Literarni večer z Željkom Perovićem. Ob 18. uri je je bil v okviru programa Mariborski avtorji literarni večer z Željkom Perovićem, pesnikom, prevajalcem in organizatorjem številnih izmenjav v okviru držav bivše Jugoslavije. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, avtor pa je predstavil predvsem pesmi iz zbikre Sinapse, ki je izšla leta 2010 pri založbi Pivec.
24. avgust 2012 – Literarni večer Zdravka Kokanovića Kokija. Ob 18. uri je imel literarni večer v okviru prireditev Na preprogi iz zvezd Zdravko Kokanović Koki. Večer je vodila Nataša Švikart Žumer.
21. november 2012 – Na preprogi iz zvezd - Jadranka Matić Zupančič Tramontana. V začetku novembra je pri Mariborski literarni družbi izšla pesniška zbirka Jadranke Matić Zupančič Tramontana, ki smo jo ob 18. uri v Literarni hiši Maribor. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Izdajo knjige je omogočil Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti v okviru programa kulture etničnih skupin v Sloveniji. Izšla je v zbirki Oglej (št. 19) s spremno besedo urednika Marjana Pungartnika.