LITERARNI NATEČAJ »PIŠEM - TOREJ SEM« IN MLADINSKE LITERARNE DELAVNICE
Kulturno društvo Studenci Maribor
Erjavčeva 43
2000 Maribor
Razpis za
LITERARNI NATEČAJ »Pišem - torej sem« in
MLADINSKE LITERARNE DELAVNICE
V sodelovanju z EPK-jem in Javnim skladom za kulturne dejavnosti Slovenije razpisujemo literarni natečaj za mlade ustvarjalce »Pišem – torej sem«. Vsak avtor lahko pošlje pet pesmi ali en prozen tekst do 5000 znakov. Prispevke bomo objavili v e-zborniku, najboljših dvanajst pa bo poleg knjižnih nagrad prejelo nagrado letnega obiskovanja kreativnih literarnih delavnic, ki bodo potekale enkrat mesečno, pripravili jim bomo tudi skupinski literarni večer v sklopu EPK v Literarni hiši v Mariboru, nagrajeni prispevki bodo objavljeni v literarni reviji Mentor.
Strokovno žirijo sestavljajo: Marjan Pungartnik - pesnik in mentor, Dragica Breskvar - urednica revije Mentor in mentorica, Nataša Švikart Žumer - pesnica in mentorica.
Mladinska literarna delavnica je namenjena mladim, ki se želijo izpopolniti v literarnem ustvarjanju (poezija in proza) pod strokovnim vodstvom literarne mentorice Nataše Švikart Žumer, pesnice in literarne kritičarke. Namen je vzpodbujanje ljubezni do pisanja, hkrati pa
razvijanje kritičnega mišljenja, prikaz različnih možnosti kreativnega pisanja.
Delavnica bo enkrat mesečno v popoldanskem ali večernem času (glede na razpoložljivi prostor na Erjavčevi 43) po dogovoru z izbranimi.
Zainteresirane vabimo, da pošljejo prispevke do 11. 10. 2012, na naslov Kulturno društvo Studenci, Erjavčeva 43, Maribor. Prispevki naj bodo opremljeni z naslovi, telefonskimi številkami, elektronsko pošto, rojstnimi podatki in šolo katero obiskujejo.