Goriški literarni klub GOvoRICA razpisuje
2. nagradni literarni natečaj GOvoRIČKA 2023 za
kratko zgodbo
Zgodbe naj bodo izvirna avtorska dela, še nikoli objavljena v nobenem mediju, napisana v slovenskem jeziku v pisavi Arial v velikosti 12 pt in v obsegu 4000 do 4500 znakov s presledki. Natečaj je namenjen osebam, starejšim od 18 let, ne glede na prebivališče. Natečaj poteka v času od 10. junija do 10. septembra 2023.
Letos je Tavčarjevo leto, zato naj nam bo v navdih njegovo Cvetje v jeseni, znotraj tega pa je tema prosta. Naslov svoje zgodbe izberete sami. Prispevate lahko največ 2 zgodbi.
Natečaj je anonimen. Zgodbe naj bodo opremljene le s šifro in telefonsko številko, na katero bomo poklicali avtorje in avtorice najboljših del in tako izvedeli njihova imena.
Tričlanska komisija bo prebrala prispele zgodbe in izbrala tri najboljše za nagrade in objavo v klubskem glasilu; njena odločitev je dokončna. Komisija se lahko odloči, da ne podeli nagrade nobenemu besedilu. Avtorji in avtorice poslanih del dovolijo objavo svoje zgodbe v glasilu GOvoRIŠKI ZAPISI. Objavljene bodo lahko tudi nenagrajene dobre zgodbe po izboru komisije.
Nagrade bodo podeljene na posebni prireditvi v okviru Gregorčičevih dnevov oktobra 2023.
1. nagrada: 100 €, knjiga in objava v glasilu
2. nagrada: knjiga in objava v glasilu
3. nagrada: knjiga in objava v glasilu
Besedila, opremljena le s šifro in telefonsko številko avtorja ali avtorice, pošljite najpozneje do 10. septembra 2023 po elektronski pošti na naslov: