(* 1964, Ljubljana). Osnovno šolo in gimnazijo je obiskoval v Kranju. Leta 1991 je končal študij filozofije in primerjalne književnosti na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer je 2010 tudi magistriral: Filozofski dialog pri poučevanju filozofije. Od leta 1994 dela kot učitelj filozofije na Gimnaziji Vič v Ljubljani. Piše aforizme in haikuje. Širši javnosti se je predstavil z osvojitvijo 3. mesta na prvem slovenskem haiku natečaju revije Apokalipsa. Na 6. natečaju revije Apokalipsa je prejel nagrado za najboljši cikel, leta 2008. pa je na istem natečaju prejel 1. nagrado. Leta 2001 je na mednarodnem natečaju v Japonskem Kumamotu prejel 2. nagrado. Svoje haikuje je redno objavljal v reviji Letni časi, objavljal pa je tudi v revijah Apokalipsa, Green Apples, Mentor, Haiku novine, Frogpond, Primorski razgledi. Redno objavlja v dvojezičnih (hrvaščina/angleščina) hrvaških publikacijah Haiku zbornik Ludbreg in Samoborski haiku susreti. Njegovi haikuji so vključeni v mnoge evropske in svetovne antologije: EURO – HAIKU; A Bi –Lingual Anthology, IRON Press 2007; GWIAZDA ZA GWIAZDĄ; antologia haiku europejskiego; Miniatura 2005; Kamesan’s World Haiku Anthology on War, Violence and Human Rights Violation, edited by Dimitar Anakiev, Kamesan Books 2013; A VAST SKY; An Anthology of Contemporary World Haiku; Tancho Press, 2015. Haikuji Edina Saračevića so predstavljeni tudi na mnogih spletnih straneh. Je pobudnik in avtor slovenskega srednješolskega natečaja za najboljši haiku, ki ga od leta 2000 koordinira na Gimnaziji Vič. Je tudi urednik Zbornikov srednješolskih haikujev, ki jih v okviru srednješolskega natečaja izda Gimnazija Vič. Uredil je Antologijo haikujev slovenskih srednješolcev 2001-2021, ki je jo leta 2021 izdala Gimnazija Vič. Od leta 2011 do 2019 je bil član žirije mednarodnega haiku natečaja revije Apokalipsa.
Publikacije:
BONBON NA DEŽJU / BOMBONA NA KIŠI / CANDY IN THE RAIN, haiku, samozaložba, Kranj 2001.
ICH TRÄUME DEINEN RHYTHMUS (skupaj z Z. Volarič in S. Šavli), Neue Cranach Presse, Kronach : 2003