(roj. Bistrović, * 1953, Gornja Pašenica, Hrvaška) žici in ustvarja v Ivanić Gradu. Je upokojena vzgojiteljica v predšolski ustanovi. Doslej je objavila sedem publikaciji n slikanico Eva v mestu angelov (so-avtorstvo z Andrejo Belić. Objavlja pesmi v skupnih zbirkah, zbornikih in atologijah na Hrvaškem in širše. Sodeluje na številnih recitalih in pesniških manifestacijah, prejema nagrade na natečajih za poezijo. Haiku piše krajši čas. Je podpredsednica drušva Tri reke haiku pesnikov otoka Ivanića. Sodelovala je tudi pri delu mednarodnih srečanj haiku pesnikov Narava v očesu, Podgorica (Črna Gora 2017).
Štefica Vanjek (neé Bistrović, Gornja Rašenica, Hrvatska, 1953.), živi i stvara u Gradu Ivanić-Gradu. Umirovljena odgajateljica u predškolskoj ustanovi, do sada je objavila sedam autorskih djela i slikovnicu Eva u gradu anđela, u ko-autorstvu sa Andreom Belić. Pjesme su joj objavljene u zajedničkim zbirkama, zbornicima i antologijama u Hrvatskoj i šire. Gđa Vanjek sudjeluje na mnogim recitalima i manifestacijama pjesništva, radovi su joj nagrađivani na natječajima za poeziju. Haiku piše kraće vrijeme. Podpredsjednica Udruge Tri rijeke Haiku pjesnici otoka Ivanića. Sudjelovala je u radu međunarodnih susreta haiku pjesnika Priroda u oku, Podgorica (Crna Gora, 2017.)
Štefica Vanjek (née Bistrović, Gornja Rašenica, Croatia, 1953). She lives in the town of Ivanić-Grad, Croatia, a retired educator at a preschool institution. She writes prose, poetry and haiku and has published seven books and a picture book in co-author ship with Andrea Belić. Her poems have been published in over a hundred joint collections and post-contest anthologies in Croatia and abroad. She takes part in a number of recitals and received several awards for her work. and a picture
book. Haiku she has been writing since 2015. She is a vice president of the Haiku Association “Three Rivers”, Ivanić-Grad. She took part at international meeting of the haiku poets in Montengro (2017).