Kulturno društvo Mariborska literarna družba razpisuje natečaj za sodelovanje v zborniku za leto 2021.
Na razpis lahko pošljejo besedila vsi, ki so za to zainteresirani, posebej pa je namenjen članom društva, udeležencem vseh delavnic in vsem tistim, ki so objavili publikacijo pri društvu ali nastopili na literarnem večeru v okviru programa društva, prav tako tistim, ki so objavili v reviji Locutio.
Sprejemamo poezijo (tudi haiku in haiga), prozo, aforizme, dramska besedila, eseje, ocene (recenzije) literarnih del.
Obseg besedil:
Poezija: do 120 verzov, do 30 haiku, 10 haiga s črno-belimi oz. sivinskimi grafikami
Proza, dramsko besedilo, esej, ocena: 10.000 znakov s presledki (do 1800 besed)
Aforizmi: do 30
Lahko pošljete tudi zaokrožen odlomek iz obsežnejšega besedila, za katerega navedete naslov.
Jezik naj bo vaš materni kot izraz vaše identitete. Ne bomo omejevali publikacije na slovenščino.
Oblika:
Vsi poslani prispevki naj bodo ali na informacijskem mediju ali natisnjeni ali napisani s strojem na jasni kopiji brez popravkov, enostransko. Prednost imajo računalniške datoteke v Wordu. Uporabljajte pisavo Times ali Arial.
Vsak prispevek mora imeti na vidnem mestu navedenega avtorja, prispevek mora imeti naslov.
Lahko pošljete natisnjeno na papirju ali v obliki datoteke.
K prispevku napišite kratko stvarno bibliografijo (rojstni podatki, šolanje, poklicna kariera, javna kariera, avtorska kariera – z navedbo objav in publikacij). Biografija naj bo v okviru 100 besed. Urednik ima pravico spraviti biografijo v realne meje.
V primeru, da prispevek ne dosega zadostne literarne kakovosti, ga lahko urednik tudi zavrne. S sodelovanjem avtorji pristanejo tudi na to, da zaradi tega ne bo zamer.
Fotografij avtorjev ne bomo objavljali.
Prispevkov ne honoriramo.
Pošiljanje:
Svoj prispevek pošljite na naslov:
Kulturno društvo Mariborska literarna družba
Pobreška cesta 20
2000 Maribor
Lahko pa prispevek izročite v zaprti kuverti s pripisom Zbornik 2021 tudi na tajništvu JSKD Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor ali vržete v poštni predal društva.
Izid
Zbornik bo uredil Marjan Pungartnik in bo izšel do konca leta 2021 v tiskani in v digitalni obliki.
Vsak sodelujoči avtor bo prejel izvod zbornika brezplačno.