Sekumady Condé se je rodil 7. maja 1980 v Slovenj Gradcu. Osnovno šolo je obiskoval v Mariboru, kasneje tudi gimnazijo. Zdaj študira na Univerzi v Mariboru-
S poezijo se je začel ukvarjati z devetimi leti. Pesmi je objavljal najprej v revijah ( 7D, MENTOR ), kasneje pa v zbornikih II.gimnazije (EHO). Z zbirko KALIGADANGA je bil nominiran leta 2000 med šest avtorjev za najboljši prvenec, ki ga podeljuje združenje založnikov ob slovenskem knjižnem sejmu.Sekumady Condé je tako postal prvi afro-slovenski pesnik. Piše tudi prozo in dramatiko. V reviji za otroke CICIBAN pa objavlja svoje pravljice.
Od leta 1995 se resno ukvarja z gledališčem. Doslej je ustvaril (ali sodeloval pri ustvarjanju) enajst predstav in performansov. Režiral je naslednje predsatave: Magnetni deček (1994), Helena — izvirni greh (1995), Katarsis (1996), literarni performans ob zaključku državnega srečanja mladih pesnikov in pisateljev v Rušah (1997), Sorry, jest mam rajš fante (1997), Plešasta pevka (1997), Eho (1998) – tudi radijska oddaja, ki je bila posneta tudi kot radijska oddaja, Estera (1999), Kosovel - Integrali (2000), Pekleski stroj, Sizif na begu (2001). Posebno mesto v njegovi karieri pa pripisuje sodelovanju pri predstavi Damirja Zlatarja-Freya, Filio ni doma kjer je sodeloval z vrhunskimi gledališkimi ustvarjalci kot so Štefka Drolc, Iva Zupančič in drugi. Ob gledališkem ustvarjanju je napisal tudi nekaj dramskih besedil in igral v dveh filmih ( What do babies dream of, 1998 ; in GANGL, 2002).
PUBLIKACIJE
KO ME BEREŠ, s soavtoricami (Maja Pihler, Jelka Ciglenečki, Mojca Žagar), 2. gimnazija Maribor, Maribor 1998
ANTOLOGIJA GIMNAZIJSKE POEZIJE, s soavtorji, 2. gimnazija Maribor, Maribor 2001
KALIGADANGA, Mariborska literarna družba, Maribor 2000
SIZIF NA BEGU, Gledališče Ptuj, Ptuj 2001
MARATAJANA, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba 2003
TUBAB, pesniška zbirka, Masancon, Ljubljana 2011