Ko ne vemo, kaj napisati, napišimo prvi stavek. Zunaj je pomlad, regrat, divji šparglji in kar je teh reči. Vrtnarjenje v polnem zagonu, vrtički oblegani. Pa še velika noč je. Literatura ni v prvem planu, je pa v prvi bralni postavi. Vznemirja nas marsikaj, še najbolj nestanovitno vreme. Če je nekatere težko ustaviti, se drugi komaj zganejo. Če vzamemo dober roman v roke, nam tega ne bodo zaračunali na obroke.
Ona že ve, ko miga s boki.
Zgodb ne boste našli v zgodbarnicah, piše jih življenje. Če nas okoli prinesejo, jim povemo naravnost. Zaprte trgovine so dobre za pobege v naravo. Zanič program na tv je še vedno boljši kot politika obljub. Živimo v obljubljeni deželi, hodimo pa po realnih tleh. Če imamo za burek, imamo prihodnost. O zdravi hrani se veliko govori, manj se je poje. Ona nas s svojimi gibi spravi v gibanje. Rože za cvetje, ste že slišali to? Za honorar se je slikala zgoraj brez. Pa bo cel mesec brez skrbi.
Solata po vrtovih že raste. Inflacija tudi. Imamo presežek, samo v denarnicah se to ne pozna. Norcev je še dovolj na svetu, geniji jih zviška gledajo. Položaj je jasen, vreme se pooblači. Kronisti so finalisti, ostali naj počakajo. Literarni večeri so še, o duhovni rasti. Kdor zraste, ta skače, in ne jamra.
Ko smo kreativno on line, se žica pretrga. Klošarji pa žicajo, za drobiž. Striptizete so atraktivne, dokler so mlade. Na mladih svet stoji, na starih obtići. V domovih upokojencev boste našli najbolj zveste poslušalce. Če vam govore večkrat isto, obrnite koledar.
Zmaga je naša, tekmovalci so že v cilju. Vlaki vozijo po voznem redu, zamude so izredne. V čakalnicah se načaka, pa še kaj prebere.
V svežem tisku beremo stare novice. Ona osvaja s svojim stasom in glasom. Radio vrti hite, mi pa ponavljamo refrene. Tiste, ki osamljene visijo za šanki, niso vse nedolžne. O poštenosti bi se dalo, pa ne zdaj. Če damo v drugo, težko speljemo v tretji. Kdo je že prijatelj soseda? Kdo zvoni večkrat, prinese pa dobre novice? Ima sladek glas, ponuja piškote in nam pazi na otroke. Če imate nedokončan roman, so še ideje na nadaljevanje? Če padete v dober livarni zaplet, je to roman, ki ste v knjižnici dobili zastonj, daleč o ponorelega sveta. In če se ona gola požene med valove, vi pa obtičite na hlodu tistega romantičnega zaliva, jo, ko pride iz valov in se obleče, povabite na kofe?
Odkar Playboy ne objavlja več nagic, je več moških nesrečnih.
Sreča pa je, če je ona urejena, vi pa njen financ minister? Zdi pa se, da na obzorju najprej zagledamo klobuk, potem pa vse ostalo. Zima se poslavlja, vlada tudi. Če smo trezni, se kulturno obnašamo, ne spomnimo pa se, kdaj smo bili zadnjič na gledališki premieri.
Tisti roman pa le berimo dalje, saj je zgodba napeta. Nadaljevanke na tv pa so, sladke sanje, male prevare, protagonisti in reformisti.