V času računalnikov, pametnih telefonov, tablic, avionov, planetov in ostalih hiperkinetičnih fenomenov razpisujemo natečaj za PAMETNO KNJIGO.
Sodelujejo lahko vsi avtorji, starejši od 18 let, ki pišejo v slovenskem jeziku.
Na natečaju lahko konkurirajo še neobjavljena avtorska besedila. Udeleženci natečaja so v celoti odgovorni za izvirnost poslanih avtorskih del.
Vsak prispevek, poslan na natečaj, naj vsebuje kratko predstavitev predloga ter predstavitev avtorja s kontaktnimi podatki. Predstavitev oz. vizija PAMETNE KNJIGE ni nujna, je pa dobrodošla.
Vabimo vas, da si pri interpretaciji natečaja oz. zasnove PAMETNE KNJIGE dovolite povsem svobodno pot kreiranja in razmišljanja in se ne držite nobenih ustaljenih konceptov (likovnih, tekstualnih ali tehnoloških).
Ocenjevalno komisijo sestavljajo: Jelena Lasan, Matej Pollick in Mira Sušić.
Avtorja zmagovalnega prispevka bomo obvestili po navadni pošti.
Izbrana dela bodo natisnjena (v 100 izvodih), predstavljena na literarnem večeru ter promovirana s strani Založbe Ekslibris.
Prispevkov ne vračamo. Avtorjem svetujemo, da obdržijo kopijo.
Ekslibris si pridržuje pravico, da na natečaju ne izbere nobenega od prejetih prispevkov, če na uredništvu ne bi bili zadovoljni z nobeno od idej.