(* 1961, Ljubljana). V ljubljani je končala osnovno in srednjo tehnično šolo. Leta 1980 je odšla v delat Irak. Zatem se je naselila v Zadru. Deluje v Slovenskem kulturnem društvu Lipa Zadar. V mladosti je pisala prozo in občasno objavljala v Mladini. Prejela je prvo nagrado na natečaju Nedeljskega dnevnika za kratko zgodbo mladih avtorjev (1980). Leta 2007 je začela ponovno pisati poezijo. Objavlja občasno v zadarskem Narodnem listu, v časopisu narodnih manjšin Most, Planika in Liburnijska priloga, Zarez, Marulićevi literarni reviji, Sensa, Ulične svetilke, na društvenih internetnih straneh Književnost uživo in Studio TiM, na portalu Mestne knjižnice Rijeka, zbornikih (Turopoljska poculica Matičina književnog natječaja 2009.-2013 – Matica hrvatska, ogranak Velika Gorica) ( in na portalu pesem.si. Je članica zadarskega društva ZaPis, Hrvaškega književnega društva in Slovenskega kulturnega durštva Lipa Zadar. Leta 2013 je bila v ožjem izboru na natečaju za kratko zgodbo »Mate Raos«. Prevaja iz hrvaščine in srbščine v slovenščino (Dušan Gojkov, Izbor iz poezije, Srebrenica). Za zbirko kratke proze Lica i naličja ljubavi v hrvaščini je prejela nagrado Hrvaškega književnega društva, podružnica Zadar, za literarno presenečenje leta 2015. Piše v slovenščini in hrvaščini.
Publikacije:
STAZAMA USPOMENA / PO STEZAH SPOMINOV, dvojezična zbirka poezije in kratke proze, Slovensko kulturno društvo Zadar, Zadar 2013
SVAKODNEVNE STVARI / VSAKDANJE STVARI, dvojezična pesniška zbirka, Slovensko kulturno društvo Lipa Zadar, Zadar 2015
LICA I NALIČJA LJUBAVI, kratke zgodbe, Studio TiM, Reka 2015