XXVII. MEDNARODNI FESTIVAL POEZIJE IN PESNIKOV »SUBOTICA–PALIĆ 2016«
Vabimo vse zainteresirane avtorje, da pošlje dela na letošnji 27. po vrsti razpis za XXVII. mednarodni festival poezije in pesnikov »Subotica–Palić 2016«. Pravico do udeležbe imajo vsi avtorji, ki pišejo v jezikih bivših jugoslovanskih republikah in jezikih narodnostnih manjšim. Pesniki iz vseh drugih dežel naj svoje pesmi pošljejo na v svojem jeziku z obveznim prevodom v srbski jezil.
PROPOZICIJE NATEČAJA
Potrebno je poslati 3 pesmi dolžine do 32 verzov v treh izvodih na naslov:
Ratko Belić
Lazara Bačića 17
24 000 Subotica
Srbija
Pesmi morajo biti podpisane s šifro, v posebni kuverti pa morate dodati razrešitev šifre. Če pošiljate besedila po elektronski pošti, pošljite v ločenih Word datotekah – v prvem so pesmi, podpisane s šifro, v drugi pa rešitev šifre s polnim imenom in priimkom, naslovom, številko telefona i e-mail (v datoteki z deli).
Pesmi naj bodo v MS Word, Times New Roman, velikost pisave 12, cirilica in latinica.
Tema natečaja je PROSTA.
Natečaj je odprt do 1. aprila 2016.
Ni potrebno poslati na oba naslova temveč po izboru, po polžji pošti ali po elektronski, prednost pa ima elektronska pošta.
Žirija bo svojo odločitev o izboru najboljših del sporočila do 1. avgusta 2016. Vse avtorje, ki bodo uvrščeni v zbornik, bomo povabili na literarni večer, ki ga organiziramo v Subotici in na katerem se bodo brala zastopana besedila.
Prosimo avtorje, da upoštevajo pravila natečaja in rok pošiljanja.