RAZPIS ZA SODELOVANJE V 27. ZBORNIKU LIKUSOVIH PISCEV
Udeležba v zborniku vam omogoča:
● da si aktivni del največjega literarnega kluba v Sloveniji,
● da se obseg vaših objavljenih literarnih del nenehno povečuje,
● da se vaše ime redno pojavlja na kulturni sceni Slovenije,
● da si vaši literarni dosežki utirajo pot v širši kulturni prostor.
Vabimo vas k sodelovanju:
● Prijave sprejemamo do 28. februarja 2016, (prijavnico spodaj ali email).
● Dokumentacijo sprejemamo do 15.03.2016.
● Življenjepis avtorja, ki prvič objavlja v Zborniku.
● Osebno fotografijo, ki naj ne bo starejša več kot pet let.
● Na hrbtni strani fotografije napišite čitljivo ime in priimek.
● Gradivo naj obsega vsaj 4 strani.
● V tem obsegu pošljite literarno gradivo in pri tem upoštevajte naslednje merilo:
● na eno stran Zbornika gre 38 vrstic proze ali 7 kitic po štiri vrstice v poeziji.
● Nakazilo v znesku 60 EUR za 4 objavljene strani v Zborniku, vam omogoča obvezen odkup pet posameznih knjig Zbornika.
● NOVO V primeru večjega števila strani bo možno prevzeti manj knjig, s tem pa se bo zmanjšala tudi cena dodatnih stani.
● Po prijavi pride položnica za 4 strani. (v dogovoru je mogoče plačilo tudi na obroke).
● Literarne prispevke lahko pošljete po elektronski pošti: likus@likus.si ali na CD disku, natisnite oziroma jih napišite z roko in jih pošljite na naslov LIKUSa.
● Izid 27. zbornika bo predvidoma v mesecu septembru, promocija pa v oktobru 2016.
● Dodatne inf. GSM: 041 634 736 Dejan Čegovnik, 041 628 601 Andrej Štrus.