tekmovanje v veščinah interpretiranja lastne poezije
MKC Črka, ki deluje pod okriljem Mladinskega kulturnega centra Maribor, razpisuje pesniško tekmovanje v veščinah interpretiranja lastne poezije pod imenom Pesniški vrtiljak. Tekmujejo lahko pesniki in pesnice, ki imajo dovolj hrabrosti, da se na odru pred občinstvom predstavijo s svojo poezijo. Morajo pa seveda imeti dovoljšnjo zalogo primerne ter občinstvu in strokovni komisiji všečne poezije, da se prebijejo skozi morebitne kvalifikacije in 4 kroge tekmovanja.
Pesniški vrtiljak se bo odvrtel v četrtek, 20. november 2008, ob 19. uri v klubu KGB v Mariboru.
Potek tekmovanja je naslednji. Če se prijavi več kot 10 kandidatov, se najprej izvedejo kvalifikacije, v katerih se vsak od kandidatov v maksimalno dveh minutah predstavi z dvema pesmima po lastni izbiri. Strokovna komisija in občinstvo z glasovanjem izberejo 10 finalistov. Strokovno komisijo sestavljajo Zoran Prevec, Borut Gombač in Lucija Stupica. Deset najboljših se nato v finalni preizkušnji najprej pomeri v treh disciplinah. Za vsako disciplino si morajo kandidati pripraviti pesem, lahko tudi improvizirajo. Discipline so naslednje: kratko in jedrnato – štirivrsičnica, rima ful štima – rimana pesem in smtrno resno o življenju – pesem z bivanjsko tematiko. Pesmi ocenjuje komisija in občinstvo v razmerju 50:50. Najboljši štirje po točkah po treh krogih se uvrstijo v veliki finale, kjer nastopijo v panogi imenovani Prosto po Prešernu oz. v improvizaciji. Publika izbere 5 besed, ki jih morajo kandidati v velikem finalu uporabiti v pesmi. Prvi trije po točkah prejmejo privlačne nagrade.
Nagrade so:
1. nagrada: enodnevni izlet na Dunaj za dve osebi (Turistična agnecija Sonček)
2. nagrada: 6 kart za predstave SNG Maribor (SNG Maribor)
3. nagrada: 6 kino vstopnic za Kolosej (Kolosej)
Nagrade za nastopajoče od 4. do 10. mesta sta prispevala Europark (praktične nagrade) in Terme Ptuj (karte za kopanje).
Prijavite se lahko pisno na naslov MKC Maribor, Ljubljanska ulica 4, 2000 Maribor, po telefonu 02/300 2994 (Nino) ali po elektronski pošti nino.flisar@mkc.si do srede, 19. novembra 2008.
* Postopek pridobivanja nagrad je še v teku, zato se seznam nagrad lahko še spremeni.