(*4. junij 1960, Ljubljana - † 5. oktober 2004, Maribor), pesnik in risalec stripov. Prvo leto je preživel skupaj z materjo pri babici v Moškanjcih pri Ptuju, Gorišnica, kjer je tudi pokopan. Že v vrtcu je risal. Hodil je na osnovni šoli Angel Besednjak in Franc Rozman - Stane, končal Prvo gimnazijo v Mariboru (Razstavljal v Avli), se poskusil vpisati na ALU, vendar ni bil sprejet, diplomiral na Pedagoški akademiji v Mariboru na prvi stopnji. Nekaj pozneje je diplomiral na Pedagoški fakulteti še na drugi stopnji kot profesor risanja. Po diplomi je delal na osnovni šoli v Starem trgu pri Ložu (V grdu Snežnik je predstavil cikle slik Okno, Stena, Maske). Delal je kot likovni pedagog za duševno prizadete otroke v Domu dr. M. Boršnerja v Dornavi, potem na Srednješolskem centru v Ptuju, na Osnovni šoli Miklavž na Dravskem polju. Potem se je odločil za status samostojnega kulturnega delavca in se uveljavil kot risalec stripov skupaj s Tomažem Lavričem, Igorjem Passelom in Cirilom Horjakom. Več let je objavljal stripe v Slovenskih novicah. Po poroki leta 1996 je izbral v ženi-ženski glavno junakinjo za strip »Mastna past«, ki ga je risal z besedilom Andreja Rozmana - Roze in še čaka na izid. Narisal je še strip »Maca 4000« in potem še »Miša« (Evropejka Michel).
Publikacije:
BARVNA VETRNICA, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2007