(*12. marec 1951, Karlovec, Hrvaška), novinar, publicist, esejist in literarni kritik. V Karlovcu je leta 1969 končal gimnazijo, diplomiral iz jugoslavenskih jezikov in književnosti in filozofije leta 1976. na Filozofski fakulteti v Zagrebu. Na Zagrebškem vseučilišču je 1979. magistriral iz informacijskih znanosti in 1986. postal prvi doktor informacijskih znanosti v Hrvaški.
Danes je kolumnist v splitskem dnevniku »Slobodna Dalmacija«. Začel je pisati za zagrebški dnevnik »Večernji list« leta 1977 in si je pridobil sloves z zagrebškim tednikom »Danas« in ljubljanskim dnevnikom »Delo«. Kot eden od najbolj prominentnih novinarjev regije je pisal za pomembne liste kot »Borba«, »NIN«, »Oslobođenje«, »Mladina«, »Vjesnik« in »Frankfurter Rundschau«, »Il Piccolo«, »Wiener Zeitung«, »Styx«, »Hindustan Times« in revije kot »Medium Magazin«, »Journal of Reading«, »Information Design Journal« mnoge druge.
Pisal je za književne revije »Svjetlo«, »Pitanja«, »Teka«, »Jurina i Franina«, »Republika«, »Književna republika« in strokovni časopis »Journal of Reading«. Od leta 1969 piše za »Svjetlo«, kulturni časopis Matice hrvatske iz Karlovca, v katerem je objavil tudi dve svoji prvi kratki zgodbi.
Je prvi član International Reading Association (ZDA) iz Hrvaške (1977.) in bil poleg dveh žensk ustanovitveni član Hrvaške bralske zveze leta 1991.
Je član hrvaške sekcije Zveze evropskih novinarjev (Association of European Journalists), Zveze novinarjev hrvaške, Mednarodnega komunikacijskega foruma (International Communications Forum), Geoekonomskega foruma (Geoeconomic Forum), Mednarodne federacije novinarjev (International Federation of Journalists) in Mednarodne bralske zveze (International Reading Association).
Nagrade: Novinar leta 1991 v Hrvaški (»Slobodna Dalmacija«), novinar leta 1991 in 1992 Hrvaške novinarske zveze, prejel je javno priznanje za novinarstvo Karlovške županije 2001, je zmagovalec Dr. Erhard Busek – SEEMO nagrade za boljše razumevanje v Jugovzhodni Evropi leta 2006.
Bibliografija:
INFORMACIJA JE KOMUNIKACIJA , 1986
KA CIVILIZACIJI POKRETNOG TEKSTA 1988
HRVATSKI OBRAT, 1993
SMISAO BOSNE, 1997
SLOVENCI NA HRVAŠKEM, 1998
NOVI NATO ILI STARA GEOPOLITIKA, 1999
EUROPA GLEDANA S BALKANA, 2000 (skupaj z dr. E. Čalićem)
NJIHOV OBRAČUN SA MNOM, 2000
KAOS HEGEMONIJE – KOERCITIVNA DIPLOMACIJA MEĐUDRŽAVNIH I NADDRŽAVNIH ODNOSA, 2001
RAT I MIR ZA HRVATSKU, 2002
PRAKSA ETIČKOG NOVINARSTVA, 2003
THE PRACTICE OF ETHICAL JOURNALISM, 2004
JEDINA ALL-STAR STREETBALL UTAKMICA U POVIJESTI NBA, 2005, skupaj z J. Kosijerjem
THE ONLY ALL-STAR STREETBALL GAME IN NBA HISTORY, 2005, skupaj z J. Kosijerjem
PRAVO NA VLASTITI SMISAO, 2006
FORTUNA ČITANJA, 2006