Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
Revija Mentor
Štefanova 5, pp 1699, 1000 Ljubljana, Slovenija
tel.:+ 386 1 24 10 500, 2410 516
e-pošta: dragica.breskvar@jskd.si Ljubljana, 4. maj 2007
LITERARNA KOLONIJA JSKD 2007
Čatež ob Savi, 25.–27. maj
Če pogrešate pogovore o literarnem ustvarjanju, kritične odzive na svojo literaturo, če bi se radi soočili z drugimi ob različnih temah o literaturi in ustvarjanju nasploh, vas Javni sklad RS za kulturne dejavnosti skupaj s svojo Območno izpostavo Brežice vabi na literarno kolonijo. Gre za intenzivne delavnice, namenjene ustvarjanju novih besedil in kritičnemu pretresu poslanih besedil, literarnim branjem, srečanjem z uveljavljenimi avtorji.
Kolonija bo potekala od 25. do 27. maja 2007 (od petka popoldne do nedelje popoldne) v Gostišču Les (Rimska cesta 31, Čatež ob Savi, 8250 Brežice) in Krajevnem domu Čatež.
MENTORJI
Mentorja letošnje kolonije bosta: za poezijo Stanka Hrastelj (pesnica, nagrajena za najboljši pesniški prvenec pred dvema letoma, nagrajenka Festivala mlade literature Urška 2001, mentorica), za prozo David Bedrač (profesor slovenščine, pesnik, avtor več pesniških zbirk in priročnika o pisanju, mentor). O kratki zgodbi bo predavala Andreja Jezernik (univ. dipl. literarna komparativistka).
SPREMLJEVALNI PROGRAM:
Kratek pohod na Sveti Vid, športne dejavnosti (spust s kanuji po Krki, odbojka na mivki) …
PRIJAVA
Avtorji in avtorice morajo hkrati s prijavnico poslati še nekaj svojih del (do 5 pesmi ali do 5 strani proze ali dramski tekst). Vsa besedila bomo razmnožili, tako da jih bodo dobili vsi udeleženci.
Prijave sprejemamo do 18. maja 2007 na naslov: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Štefanova 5, 1000 Ljubljana (za literarno kolonijo) ali po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si
KOTIZACIJA
30 evrov (DDV vključen; plačilo po položnici, ki jo bo sklad izstavil po prijavi).
BIVANJE
Gostilna pension Les, Rimska cesta 31, Čatež ob Savi, 8250 Brežice. Cena polnega penziona (v dvoposteljnih ali triposteljnih sobah) je 30 evrov, polpenziona pa 25 evrov na dan. Samo prehrana: zajtrk 3 evre, kosilo 7 evrov, večerja 7 evrov.
DODATNE INFORMACIJE o koloniji dobite po tel. (01) 2410 500 (Mirjana Arko) ali 2410 516 (Dragica Breskvar) ali po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si.
Gostiteljica srečanja:
Simona Rožman Strnad
vodja JSKD OI Brežice
Vodja kolonije:
Dragica Breskvar, prof.
sam. svetovalka JSKD za literaturo