(*10. februar 1953, Vogošća, Sarajevo), pesnica. V Vogošćo je bil njen oče premeščen kot vojaški zdravnik. Po petih letih se je družina preselila v Ljubljano, kjer je živela do l. 1998, ko so njeni trije otroci toliko odrasli. Prodala je stanovanje v Ljubljani in v majhni, čisto neznani vasici na Dolenjskem obnovila staro kmečko hišo. Vendar so jo potem pota odnesla na Štajersko, kjer živi zdaj. V Ljubljani je dokončala Srednjo upravno šolo (upravni tehnik). Aktivno obvlada angleščino, francoščino in srbščino, pasivno pa nemščino in italijanščino. Zaposlena je bila kot tajnica v Krki, tovarni zdravil, pa v Litostroju, Emoni, revizijski hiši, Tipru in v Komisariatu Združenih narodov za begunce med vojno v bivši YU. Opravlja umetnostno obrt.
Pesmi je objavljala na radiu Ljubljana (Literarni nokturno, 1991; marec 1996, april 1996), Otrok in družina (1992), Dnevnik (1991), v Primorskem dnevniku. Nekaj pesmi je prevedla v italijanščino Jolka Milič. Prejela je 1. nagrado za poezijo na mednarodnem natečaju revije Mladika, Trst, februar 1996, leta 1997 tretjo nagrado in leta 1998 drugo nagrado. Ob mednarodnem dnevu knjige 23. aprila 1996 predstavitev pesniške zbirke Zvezde v pritličju v knjižnici Mirana Jarca v Novem mestu.
Publikacije:
MALO NOSTALGIJE, A NE PREVEČ, pesniška zbirka Književna zadruga Jesenice, Jesenice 1991
ZVEZDE V PRITLIČJU, pesniška zbirka, Založba Mondena, Grosuplje, 1996