Ko je Bog ustvarjal človeka, se mu je hardver posrečil dosti bolje kot softver.
* * *
Na koruzi najlaže živiš s kokošjo.
* * *
Človek se je razvil iz opice, birokrat iz lenivca.
* * *
Neverjetno, kako globoko se da pogledati že v 0,3 kozarček.
* * *
Če osel leta dovolj visoko, ga marsikdo zamenja za Pegaza.
* * *
O, Bog, odpusti jih, saj ne vedo, kaj delajo.
* * *
Več ko je žensk na vodilnih mestih, manj je ritolizništva.
* * *
Pri nas bi nekateri politiki radi svoje nasprotnike ugnali v kozji rog, drugi pa v Kočevskega.
* * *
Zgodovina je repetentka, ki nenehno repetira orožje.
* * *
Ni vsak, ki ne skače čez plot, zaplotnik.
* * *
Bolje vrabec miru v roki kot golob miru na strehi palače Združenih narodov.
* * *
Najdražje prodaja zijala policija.
* * *
Odkar razsaja aids hodim na dopust najraje v Kondominikansko republiko.
* * *
V nekaterih gostilnah dobiš vino, ki ni bilo samo krščeno, temveč je prejelo vse zakramente.
* * *
Povprečnemu Slovencu teče voda na mlin skozi sosedovo grlo.
* * *
Cerkveno posest smo denacionalizirali zato, ker smo cerkvene praznike nacionalizirali.
* * *
»Kar se pa seksa tiče, lahko delaš vse na svojo roko,« je Bog dejal Onanu.
* * *
Poznam človeka, o katerem vsi govorijo le v superrelativih.
* * *
Za stečajne upravitelje delavci očitno niso nič drugega kot stečajna biomasa.
* * *
Najbolj priljubljena igra novodobne jare gospode je preserans.
* * *
Tudi Ali Baba je bil na koncu postavljen pred odločitev: ali baba ali štirideset razbojnikov.
* * *
Tisti, ki si v Sloveniji želijo demografske eksplozije, naj najprej počakajo na rezultate eksplozijo socialne bombe.
* * *
Medtem, ko nekateri starši svojih otrok nikakor ne morejo spraviti h kruhu, jih drugi z lahkoto h koritu.
* * *
Imel je tak kembelj, da so ga vaške klepetulje lahko obesile le na veliki zvon.
* * *
Če si človek na mestu, te bodo vsi pustili za seboj.
* * *
»Molk je zlato,« so dejali, ko so mu odigrali Tišino.
* * *
Oblast začne upoštevati vox populi šele, ko se spremeni v boks populi.
* * *
Najbolj uničujoče orožje so pametne seksbombe.
* * *
Z električnim pendrekom v roki se ima vsako policijsko teslo za Edisona.
* * *
V vojni je vojakov kruh polnozrnat.
* * *
Kdor mi ni nič dal, me ne rabi dajati v nič.
* * *
Spolni obsedenec je človek, ki ima v krvi preveč erotocitov.
* * *
Pripravljen sem delati za pest riža, če bo direktorjeva limuzina – bicikel.
* * *
Seštel sem ena in ena in dobil dve na gobec.
* * *
Kdor kvasi majhne neumnosti, bo zamesil veliko norost.
* * *
Prijateljico, ki je sodelovala v erotičnem kvizu, je rešil klinc v sili.
* * *
Nekateri tako prekipevajo od samozavesti, da poparijo vse okoli sebe.
* * *
Bolj ko pljuvam v roke, bolj se mi delo gnusi.
* * *
Ta, da je med Štajerci dosti alkoholikov, je pa iz vinske trte izvita.
* * *
Če stanuješ v sodobni stolpnici, spoznaš, da so se Babilonci v bistvu zelo dobro razumeli.
* * *
Včasih so kraljevale Amazonke, danes kraljujejo silikonke.
* * *
Sedanja jara gospoda izvira iz včerajšnje jare tovarišije.
* * *
Vsak novi brezposelni je nova socialna (dvo)ročna bomba.
* * *
Sovraštvo so sposobni podpihovati tudi najbolj nadušni ljudje.
* * *
Nikar ne uči lačnega loviti rib z dinamitom.
* * *
Pedofilija ni nikakršna otročarija.
* * *
Gostobesednost redči zobe.
* * *
Ko je treba povedati kaj o trgovini z orožjem, postanejo vsi naši politiki Jehovove priče.
* * *
Ko kuham žganje, žena obvezno kuha mulo.
* * *
V črnogorski policiji imajo ležeči policaji status specialcev.
* * *
Moškemu, ki ga preveč obletavajo vinske mušice, ne pomaga nobena španska muha.
* * *
Kdo bo sešil Vidku srajčico, ko bo odpuščena zadnja slovenska šivilja?
* * *
V vsakem družinskem drevesu se najde kakšen štor.
* * *
Na svoja herojska dejanja najbolj nostalgično gledajo jebiveterani seksualne revolucije.
* * *
Naši politiki so tako široki, da so dvojna merila najmanj, kar lahko uporabljajo…
* * *
Zadnjič so me zaprli samo zaradi administrativne napake. Kokoš, ki so jo našli pri meni doma, namreč na tem naslovu ni imela prijavljenega stalnega prebivališča.
* * *
Naš grobar se po novem kiti z akademskim naslovom: doktor homeolopatije.
* * *
Prešeren ni bil samo doktor fig, pač pa tudi doktor češpelj.
* * *
Ko je spravila metroseksualca v posteljo, je ugotovila, da je milimetroseksualec.
* * *
Gostilničarji že na vodi čutijo, kdaj bodo gosti ostali trezni.
Tudi Bush bo na koncu uvidel, da muslimanom ni pametno delati svinjarij.
* * *
V pravljicah se grdi rački spremenijo v prekrasne labode, v resničnem življenju pa v WC račke.
* * *
Pravico loči od prasice ena sama črka zakona.
* * *
Bolje je biti zadnji petelin na vasi, kot prvi mc chicken v velemestu.
* * *
Zadnjič sem bil tako pijan, da sem se streznil šele, ko mi je maček polovil vse bele miške.
* * *
Frigidne ženske niso prav nič kul.
* * *
Slovenskemu gostinstvu bi šlo precej bolje, če bi natakarji imeli gibljivejši delovni čas.
* * *
Beseda ni konj, je pa pogosto konjska figa.
* * *
Večina voznikov dragih avtomobilov nima sistemov za prostoročno telefoniranje zato, ker jih ne prodajajo na lizing.
* * *
Marsikateri novopečeni podjetniški bogataš je uspel samo zato, ker se ni držal pravila: »Služba je služba, zasebna družba pa zasebna družba.«
* * *
Zavrženi psi politikom pridejo prav le kot predvolilni ciganski golaž.
* * *
Zadnje čase imam zelo enolično prehrano. En dan jezikova župa a la žena, drugi dan jezikova župa a la tašča.
* * *
Lahko se pohvalim, da še nisem kupil mačka v žaklju, obenem pa moram priznati, da sem ga že večkrat v flaši.
* * *
Podjetnici, ki se že vrsto let ukvarja z najstarejšo obrtjo, je konkurenca narekovala nujno odprtje treh hčerinskih firm.
* * *
Nekateri vstopajo v politiko skozi zadnja vrata, drugi skozi zadnjično odprtino.
* * *
Danes se delavci delijo le še na predpostavljene in zapostavljene.
* * *
Vsi diktatorji so po istem kopitu – puškinem.
* * *
Pendrek je policajev yojstick.
* * *
Na luči se osmodijo le nevešče vešče.
* * *
Življenjski brodolom je doživel, ker je njegova barka nenehno trkala ob led v morju viskija.
* * *
Ne meči puške v koruzo, ker nikoli ne veš, kakšen »kmet« jo bo pobral.
* * *
Nima vsak žilice za krvodajalstvo.
* * *
Tisti, ki gredo v korak s časom, ribarijo v kalnem z medmrežjem.
* * *
Če dobim po levem licu, na licu mesta vrnem po desnem.
* * *
V cerkvi molijo očenaš vsi otroci, čeprav so le nekateri župnikovi.
* * *
Šele s poroko sem prišel do korita – pomivalnega.
* * *
Nekdanji kumrovški tečajniki so danes odlični stečajniki.
* * *
Prenekateri estradnik začne kot pav, konča pa kot pavijan.
* * *
Tisti, ki uporabljajo kemično orožje, si vesti ne bodo mogli oprati niti v kemični čistilnici.
* * *
Saj je bila lepa kot Venera, a kaj, ko je morala nenehno obiskovati venerološko ambulanto.
* * *
Glede na to, kar ljudje počnemo v tostranstvu, so nebesa gotovo demografsko ogroženo območje.
* * *
Komunistična oblast je delavcem v roke potiskala partijske, demokratična delavske knjižice.
* * *
Politični noji mlajše generacije trenirajo skrivanje glav v pesku na teniških igriščih.
* * *
Povprečna poročena Slovenka podpira tri hišne vogale in pijanega moža.
* * *
Sedaj je že jasno, da je najvišjo šolnino v šoli demokracije plačal delavski razred.
* * *
Motiti se, je človeško, nečloveško motiti se, je politično.
* * *
Čisti računi, revni prijatelji.
* * *
Tisti, ki živijo pod pragom revščine, so samo predpražnik za bogataše.
* * *
Bogati oplajajo kapital, revni ženske.
* * *
Naša oblast je res grozna. Cerkvi pod noge ne meče zgolj polen, temveč cele gozdove.