(*29. April 1966, Gruškovec v Halozah), aforist. Osnovno šolo je končal v Cirkulanah, srednjo družboslovno (gimnazijo) pa na Ptuju. V Ljubljani je študiral – a ne doštudiral – etnologijo, zgodovino in novinarstvo.
Prve satirične prispevke mu je leta 1988 objavil Pavliha, prve aforizme pa 1989. leta Večerov Toti list.
Objavljal je v Pavlihi in Totem listu, Ptujskem (Štajerskem) tedniku, Delu, Kaju, Vročem kaju, Nedeljskem dnevniku, 7D, Slovenskih novicah, Ampaku, SRPu, Locutiu on line, Radiu Slovenija in nekaterih lokalnih radijskih postajah, prebirali pa so jih lahko tudi gledalci TV Slovenija, objavljeni so tudi na internetu. Leta 1998 je za svoje aforizme na drugem trienalu satire in humorja v Šmarju pri Jelšah dobil prvo nagrado – Zlati Aritas, leta 2006 je za erotične aforizme v makedonski Strumici dobil tretjo nagrado na VII. mednarodnem karikaturistično aforističnem natečaju. V Strumici je bil nagrajen tudi leta 2007, ko je za erotične aforizme dobil posebno nagrado. Leta 2005 so bili njegovi aforizmi uvrščeni tudi v knjigo Slovenski smeh iz Zbirke Triglav, ki izhaja pod okriljem DSP.
Publikacije:
AFORIZMI ZA VSE DNI, Stigma, Ptuj 1994
MISLIM, TOREJ S(M)EM, aforizmi, Oko, Ptuj 1998
222 AFORIZMOV MILANA FRIDAUERJA FREDIJA, Založba Obzorja, Maribor 1999
NAJBOLJŠI AFORIZMI, Mondena, Grosuplje 2000
AFORIZMI ZA VSAKO NOČ, VED, Ljubljana 2005
V VINU JE RESNICA, RESNOST PA NE, aforizmi, Tovarna Tradicij, Ptuj 2006
AFORIZEM NI TERORIZEM, VED, Ljubljana 2007