Misli posvečam svoji materi, ki za mene vedno lepo skrbi in me je vedno lepo vzgajala.
* * *
Vreme nikoli ne laže. Lažejo ljudje.
* * *
Sladke besede so s hinavščino obarvane.
* * *
Človek je raje pokvarjen kot pošten.
* * *
Narava ni nobena politična stranka ali oblast, a vendar njej vlada največja harmonija.
* * *
Bodi previden pri tihih in mirnih ljudeh.
* * *
Duhovni človek izumira.
* * *
Mirnega morja se boj, pa čeprav si čisto blizu obale.
* * *
Titanik je potonil na mirnem morju.
* * *
Vedno znova se v življenju prepričam, da sem neumen. Če pa ste vsi skupaj zelo pametni, potem to samo pozdravljam.
* * *
Žensko poslušaj z obema ušesoma, njene besede in stavke pa vzemi z rezervo.
* * *
Še tako slaba risba genija je boljša od dobre oljnate slike povprečneža.
* * *
Življenje je največja resnica - je resnica vseh resnic.
* * *
Kolega gor, kolega dol. Danes je, jutri več ne bo. Pojdi stran, izbriši kolege iz misli, saj veš, ta kolegov ni.
* * *
Čimveč slikaj, čimmanj razstavljaj, čimmanj razpravljaj o sebi in se ne hvali. Ne imej se za slikarskega genija.
* * *
Če imaš svoj dom, ne hodi na obiske.
* * *
Kdor se izgovarja, je izprijen.
* * *
Kdor pride, je izpolnil obljubo.
* * *
S hinavcem bodi hinavec, tudi če to nisi.
* * *
Najbolj požrešni na denar so skopuhi. Skopi pa so zato, ker jih je zajela bolezen. Ničesar nimajo od življenja, še v spanju se nemirno premetavajo.
* * *
Vsak napačno izrečen stavek te lahko dokončno pogubi.
* * *
Kdor drugemu jamo koplje, ne le da lahko vanjo pade, vanjo vedno tudi pride.
* * *
Človek se izdaja s slabimi dejanji.
* * *
Kdor ne razume jezika hinavca, ne razume življenja.
* * *
Jaz ukradem, ti ukradeš – zato morava držati skupaj.
* * *
Žena, ki je komandant v družini, je nasprotje psu, ki je hlapec gospodarju.
* * *
Če hočete preizkusiti človekov značaj, mu morate dati piti vino. Ko bo pijan, boste pred sabo videli hinavca, požrešneža, razočaranca ali dobrodušneža.
* * *
Tako lepo je govorila, tako prijazna je bila, tako brezhibno se je obnašala, a v njej je tičal hudič.
* * *
Vsakdo se boji smrti, ona pa se ne boji nikogar. Pride, vzame ti življenje in s tem je tvoje zgodbe konec.
* * *
Ljubezen, ki se strastno razvname in hitro premine, je šibkost tvojega značaja.
* * *
Če nekoga sovražiš, mu to prikrij z ljubeznivim nasmehom.
* * *
Če se ti je kdo zlagal, se naredi naivnega.
* * *
Molk je zdravilo za grdobije.
* * *
Laž je srečala gospo Micko. Vprašala jo je, če se je že zlagala. Micka je rekla, da se še ni. »Čudno,« je rekla laž, »tudi jaz se še nisem.«
* * *
Slabega človeka se izogibaj, pred dobrim bodi previden.