Pisati in živeti je treba počasi
(Aleš Jelenko, Talec življenja, V zavetju besede 2019, e-zbornik odraslih literatov
Literarni natečaj za odrasle avtorje nad 30. letom starosti, ki pišejo v slovenskem jeziku
V zavetju besede 2020
(Rok za prijavo je 23. april 2020)
Spoštovani, avtorji in avtorice, natečaj V zavetju besede je znova tukaj!
Si želite druženja z literati, pogovora o literaturi in kritike strokovnih mentorjev? Pridružite se nam, s svojimi še neobjavljenimi pesniškimi, proznimi in dramskimi besedili.
Število poslanih prispevkov je omejeno na 5 pesmi, 7 strani proze ali 7 strani dramskega besedila. Vsak prispevek naj bo na vrhu levo nad naslovom označen s šifro avtorja, ne z avtorjevim imenom; svoje podatke pa vpišite v e-prijavo na spletni strani JSKD/literatura. Prispevke pa pošljite na naslov mentor@jskd.si. Prijavo in prejem besedil vam bomo potrdili v najkrajšem možnem času.
Prispela besedila bodo prebrali strokovni spremljevalci, ki bodo na regijskih srečanjih vodili literarno delavnico, namenjeno analizi poslanih besedil, in pogovoru o literarnem ustvarjanju nasploh ter vajam kreativnega pisanja.
Vsi avtorji bodo povabljeni na eno od regijskih srečanj!
(Prijavite se na srečanje najbližje vašemu domu.)
četrtek, 28. maja 2020 – JSKD OI Ilirska Bistrica (Primorska)
petek, 29. maja 2020 – JSKD OI Jesenice (Gorenjska)
četrtek, 12. junija 2020 – JSKD OI Slovenske Konjice (Celjska in Koroška)
sobota, 13. junija 2020 – JSKD OI Logatec (Osrednja Slovenija)
petek, 4. septembra 2020 – JSKD OI Maribor (SV Slovenija)
sreda, 9. septembra 2020 – JSKD OI Krško (Dolenjska, Bela krajina, Posavje)
Državno srečanje bo 22. 11. 2020 v Kotljah!
Lokacija državnega srečanja ni naključje, saj mineva 70 let od smrti pisatelja Prežihovega Voranca. Letošnji državni selektor je dr. Aljoša Harlamov, ki bo med nominiranimi besedili iz regijskih srečanj izbral pet finalistov. Vse nominirane avtorje in avtorice bomo povabili na zaključno druženje, kjer bo potekala literarna delavnica in pogovori o prispelih besedilih, (samo)založništvu, o literarnem ustvarjanju nasploh. V zavetju besede 2020 bomo zaključili z literarnim večerom in razglasitvijo petih finalistov (v treh starostnih kategorijah: od 30-49 let, od 50-70 let in nad 70 let) ter s podelitvijo priznanj za najboljšo samozaložniško knjigo 2019.
Se vidimo, se beremo, se skrijemo v zavetje besede!