1. oktober 2016Letnik XIX
grahovčev iskrivček (Glaucopsyche alexis) jadralec (Iphiclides podalirius) grahovčev iskrivček (Glaucopsyche alexis) grahovčev iskrivček (Glaucopsyche alexis) modri grašičar (Cyaniris semiargus) navadni lešnikar (Maniola jurtina) jadralec (Iphiclides podalirius) dnevni pavlinček (Aglais io) deteljna sovka (Euclidia glyphica) mali spreminjavček (Apatura ilia) navadni lisar (Melanargia galathea) navadni pisanček (Melitaea athalia) rjavi šekavček (Hamearis lucina) navadni pisanček (Melitaea athalia) tratar (Boloria sp.) dolgočrti debeloglavček (Thymelicus sylvestris) rjavi šekavček (Hamearis lucina) kratkočrti debeloglavček (Thymelicus lineola) cimetasti pestrin (Phragmatobia fuliginosa) rjavi šekavček (Hamearis lucina) citronček (Gonepteryx rhamni) repin belin (Pieris rapae) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) petelinček (Zerynthia polyxena) navadna ivanjska ptičica (Amata phegea) rdeči pisanček (Melitaea didyma) rdeči pisanček (Melitaea didyma) admiral (Vanessa atalanta) navadni modrin (Polyommatus icarus) grahovčev iskrivček (Glaucopsyche alexis) zeleni robidar (Callophrys rubi) navadni pisanček (Melitaea athalia) repin belin (Pieris rapae) grahovčev iskrivček (Glaucopsyche alexis) navadni lisar (Melanargia galathea) mali cekinček (Lycaena phlaeas) navadni pisanček (Melitaea athalia) nokotin sivček (Erynnis tages) navadni modrin (Polyommatus icarus) kratkočrti debeloglavček (Thymelicus lineola) rumenooki kupido (Cupido argiades) jadralec (Iphiclides podalirius) modri grašičar (Cyaniris semiargus) navadni lešnikar (Maniola jurtina) trnov repkar (Satyrium spini) grahovčev iskrivček (Glaucopsyche alexis) navadni slezovček (Pyrgus malvae) navadni modrin (Polyommatus icarus) okati rjavec (Aphantopus hyperantus) okati rjavec (Aphantopus hyperantus) grmiščni okarček (Coenonympha arcania) navadni lešnikar (Maniola jurtina) navadni/realov frfotavček (Leptidea sinapis/reali) belin (Pieris sp.) repičin belin (Pieris napi) osatnik (Vanessa cardui) repičin belin (Pieris napi) osatnik (Vanessa cardui)">temni cekinček (Lycaena tityrus) navadni modrin (Polyommatus icarus) petelinček (Zer ynthia polyxena) mali tratar (Boloria dia) Cerura erminea navadni lisar (Melanargia galathea) rdeči pisanček (Melitaea didyma) robidov livadar (Brenthis daphne) velerilec (Macroglossum stellatarum) navadni lešnikar (Maniola jurtina) okrasti skalnik (Lasiommata megera) robidov livadar (Brenthis daphne) petelinček (Zer ynthia polyxena) primorski belin (Pieris mannii) osatnik (Vanessa cardui) bleščeči bisernik (Argynnis aglaja) rjasti vihravček (Ochlodes sylvanus) mali kupido (Cupido minimus) rjavi šekavček (Hamearis lucina) petelinček (Zer ynthia polyxena) rumenooki kupido (Cupido argiades) navadni lešnikar (Maniola jurtina) rjavi šekavček (Hamearis lucina)