(* 2. marec 1948, Pula), uporablja tudi psevdonim Alba Istriana. Osnovno šolo in gimnazijo je končala v Labinu in diplomirala na Pedagoški akademiji v Puli. Zdaj je upokojenka in živi v Labinu. Je članica društva Kultura snova iz Zagreba in vodi njeno podružnico v Istri in Kulturni krog Labin. Uredila je pesniške zbornike Merlići od ca IN Čakuloda na turjone (v labinjoščini), slikanico-slovar Naše besedice. Sodelovala je na šestih mednarodnih pesniških festivalih. Piše ocene pesniških zbirk. Objavila je v trideset pesniških zbornikih, na Radiu Pula, TV nova Pula, Radio Labin, Radio Istra Pazin, radio Maestral Pula in TV Istra Pazin. Objavlja pesmi na facebook in na blogu Biserna školjka, na internetnih portalih (5portal, LC Labin.com, Glas Istre, Križevačka udruga pjesnika I pisaca, Gradska knjižnica Labin, web knjižara Redak Split, Uliks.hr Pula, otok Krk.org, Istarski.hr, Labinština info, Portal grada Kaštela, La Voce del popolo, iPazin, Ladonja - verski informativno-kulturni list, kolone.con Montenegro, Regionalni express – istarski portal, Webstilus, Kvarnerski.com, OŠ Matija Vlačić, u Školskim novinama u rubrici Učitelj – pjesnik i u Internovinama - Gradski portal Tuzla). Uvrstila se je med pohvaljene avtorje labinske cakavice na 35. srečanju hrvaških domovinskih piscev (2016). Izbrali so jo za osebnost leta 2013 (časnik Labinština info. Deluje pri projektu za priznanje labinjonske cakavice, pri projektih osnovnih šol pri domovinski kulturi (Istra v srcu).
Publikacije:
DESI SE PJESMA, pesniška zbirka, Labinska tiskara, Labin [2010?]
U MODRINI ČIPKASTE PJENE, pesniška zbirka, samozaložba, Labin 2011
AKVAREL ŽIVOTA, esniška zbirka, Kultura snova, Zagreb 2013.
RIKAMANI ŠENJOLI. pesniška zbirka, Kultura snova, Zagreba 2013