Dragi literarni sotrudnik (damam ponižno opravičilo, ker bo dopis v moški obliki),
znova je pred nami Prešernov dan, slovenski kulturni praznik, ki ga v Sežani s pomočjo literature že dolgo nismo kovali v zvezde, zato smo se odločili, da to storimo letos.
v petek, 10. februarja 2012, ob 20.00
Literarno društvo Zlati čoln Sežana,
Združenje književnikov Primorske,
Kulturno društvo Vilenica Sežana
ob pomoči Mladinskega centra Podlaga Sežana
pripravljamo odprto literarno branje v Mladinskem centru Podlaga v Sežani (vhod skozi steber nasproti glavnega vhoda v Kosovelov dom Sežana).
Iz srca te vabimo, da na srečanju tudi ti prebereš svoje besedilo (pesniki največ tri pesmi, ostali največ 5 minut). Lahko pa prebereš tudi besedilo koga drugega, a v tem primeru moraš imeti avtorjevo dovoljenje za javno izvajanje. Če pa si tudi glasbeno navdahnjen, seveda lahko v Sežano priromaš s svojo kitaro, harmoniko, piščalko, mehom, pozavno, oprekljem … ali s seboj pripelješ koga, ki bi bil pripravljen večer tudi glasbeno obarvati.
Ogledali si bomo še TV film Marka Sosiča V meni prevrat iz leta 1995, posnet ob 90-letnici rojstva Srečka Kosovela.
Iz čisto evidenčnih razlogov te vljudno prosimo, da svojo morebitno udeležbo sporočiš Davidu Terčonu na tel. št. 040 568 144 ali e-naslov david@kosovelovdom.si . Prijava ni obvezna, pa tudi branje ne, tako da si vsekakor dobrodošel med nami. Poskrbljeno bo za kakšen kozarček (če imaš kakšno steklenico odveč, jo lahko kar s seboj prineseš), poleg branja pa od tebe pričakujemo dobro voljo, klepetanje, obujanje spominov in kar je še takšnih prijemov, ki pomagajo ustvarjati prijetno in nepozabno vzdušje.
Že vnaprej najlepša hvala za prijazno udeležbo! Veselimo se srečanja s tabo in te lepo pozdravljamo.