(*1957, Knittelfeld, Avstrija). Otroštvo je preživela v Mühlenu (Murau), se šolala in študirala v Gradcu, žđivi v Eichkögl v vzhodni Štajerski. Prejela je naslednje nagrade in štipencije: Literarno nagrado »Theater Kürbis« Wies (2001), nagrado Minna Kautsky (2005), štipendijo urada zveznega kanclerja za Rim (2004 in 2006), delovno štipendijo zveznega kanclerja (2005), Literarno nagrado mesta Gradec (2006), štipendijo dežele Štajerske za tujino (2009) in literarno štipendijo dežele Štajerske (2001). Objavlja v antologijah in literarnih revijah (Lichtungen, Manuskripte, Ostragehege, Sterz, Topos) in na ORF.
Publikacije:
ES BLIEB WAS SIE SAH, pesmi in slike, Verlag Bibliothek der Provinz, Weitra, 2003.
IM FLUSS, pesniška zbirka, Verlag Bibliothek der Provinz, Weitra, 2004.
SO STUMM SIND DIE FISCHE NICHT, proza, Verlag Leykam, Graz, 2006.
SAXA RUBRA SAXA ALBA, pesniška zbirka s slikami Lee Titz, Verlag Bibliothek der Provinz, Weitra, 2008.
BRUCHSTÜCKE, židovska pokopališča na Štajerskem, skupaj z Antje Senarclens de Grancy in Petra Sterry po naročilu kulturnega oddelka dežele Štajerske, Leykam Verlag, Graz 2010
Gertrude Maria Grossegger, geb.1957 in Knittelfeld, Kindheit in Mühlen (Murau), Ausbildung und Studium in Graz, lebt in Eichkögl in der Oststeiermark.
»es blieb was sie sah«, Gedichte und Bilder, Verlag Bibliothek der Provinz, Weitra, 2003.
»im fluss«, Gedichte, Verlag Bibliothek der Provinz, Weitra, 2004.
»so stumm sind die fische nicht«, Prosa, Verlag Leykam, Graz, 2006.
»saxa rubra saxa alba«, Gedichte, Bilder von Lea Titz, Verlag Bibliothek der Provinz, Weitra, 2008.
»bruchstücke«, Jüdische Friedhöfe in der Steiermark, Leykam Verlag, Graz 2010. Gemeinsam mit Antje Senarclens de Grancy und Petra Sterry im Auftrag der Kulturabteilung des Landes Steiermark.
Veröffentlichungen in Anthologien, Literaturzeitschriften (Lichtungen, Manuskripte, Ostragehege, Sterz, Topos) und im ORF.
Preise und Stipendien:
Literaturpreis „Theater im Kürbis“ Wies, 2001.
Minna Kautsky Literaturpreis, 2005.
Romstipendien des Bundeskanzleramtes, 2004 und 2006.
Arbeitsstipendium des Bundeskanzleramtes, 2005.
Literaturförderungspreis der Stadt Graz, 2006.
Auslandsstipendium Land Steiermark, 2009.
Literaturstipendium des Landes Steiermark, 2011.