vrtim se, madonca, vrtim, v krogu:
danes pesem, jutri nič.
pa spet.
sem na vrtiljaku? je to cirkus?
vrtim se in ponavljam besede.
v tem cirkusu.
na tem vrtiljaku.
JOŽE ŠTUCIN
tekmovanje v veščinah interpretiranja lastne poezije
MKC Črka, ki deluje pod okriljem Mladinskega kulturnega centra Maribor, razpisuje pesniško tekmovanje v veščinah interpretiranja lastne poezije pod imenom Pesniški vrtiljak. Tekmujejo lahko pesniki in pesnice, ki imajo dovolj hrabrosti, da se na odru pred občinstvom predstavijo s svojo poezijo. Morajo pa seveda imeti dovoljšnjo zalogo primerne ter občinstvu in strokovni komisiji všečne poezije, da se prebijejo skozi morebitne kvalifikacije in 4 kroge tekmovanja.
5. Pesniški vrtiljak se bo odvrtel v četrtek, 2. junija 2011,
ob 20.uri v klubu KGB v Mariboru.
Prireditev bo moderiral Nino Flisar, ki je tudi avtor projekta.
Potek tekmovanja je naslednji. Če se prijavi več kot 10 kandidatov, se najprej izvedejo kvalifikacije, v katerih se vsak od kandidatov v maksimalno dveh minutah predstavi z največ dvema pesmima po lastni izbiri. Strokovna komisija in občinstvo z glasovanjem izberejo 10 finalistov. Deset najboljših se nato v finalni preizkušnji najprej pomeri v treh disciplinah. Za vsako disciplino si morajo kandidati pripraviti pesem, lahko tudi improvizirajo.
Discipline so naslednje:
1. rima ful štima (rimana pesem)
2. naj se vse začne na … (pesem, v kateri se vse besede se začnejo z isto črko)
3. pesem ptic tujk (v njej naj bo čim več uporabljenih tujk)
Pesmi ocenjuje komisija in občinstvo v razmerju 50:50. Najboljši štirje po točkah po treh krogih se uvrstijo v veliki finale, kjer nastopijo v panogi imenovani Prosto po Prešernu oz. v improvizaciji. Publika izbere 5 besed, ki jih morajo kandidati v velikem finalu uporabiti v pesmi. Prvi trije po točkah prejmejo privlačne nagrade.
Nagrade so:
1. nagrada: potovalni bon, ki ga prispevata Agencija Grad Potovanja Pirc in MKC Črka ter monografija Petindvajset let Glazerjevih nagrad in trideset pesmi Janka Glazerja, ki jih podarja Umetniški kabinet Primoža Premzla.
2. nagrada: ogled Vinagove kleti z degustacijo za dve osebi (podarja Vinag) in kosilo za dve osebi v Novem svetu (podarja Novi svet d.o.o.)
3. nagrada: Rp. Lirikon21 - revijalna panorama poezije XXI. st. slovanskega prostora
Tolažilne nagrade za ostale nastopajoče so prispevali MKC Maribor in Europark Maribor.
Prireditev bomo popestrili tudi z glasbenim nastopom.
Prijavite se lahko po telefonu 02 300 2994, 031 335 873, po elektronski pošti petra.kolmancic@mkc.si ali na facebooku Pesniški vrtiljak do petka, 27. maja 2011. Na teh naslovih dajemo tudi dodatne informacije.