Lord Meldrum je zagotovo zvezda Britanskega tv humorja.
Tudi ko strežnica Mabel razobeša Lordshipove gate.
* * *
Nekaj smo se pa od lorda Meldruma naučili, da nenazadnje tudi lordi grešijo?
* * *
Da grešijo, o tem ni dvoma. Dvom se poraja o njihovi aristokratski zvestobi.
* * *
Zvestoba lorda meldruma je neverjetna. Zaradi nezvestobe je pripravljen celo svoje strežnike povabiti na piknik.
* * *
Da lordi dobro plačujejo, o tem se poraja manjši dvom.
Ni pa dvoma, da plačujejo po hierarhični lestvici.
Ste zvonili, mylord?
* * *
Da je steklenica Lordshipovega vina velikokrat vrednejša od mesečne plače butlerja, ta pa je močna. Ni dvoma – lord zmerno plačujejo!
* * *
Lordovim ne gre nikoli slabo. Ko pa jim gre na slabše najprej odpuste najvišje po hierharhični lestvici.
* * *
Lordu Meldrumu in njegovemu bratu Tediju se gre nasmejati. Nekoliko manj Lordshipovim služabnicam v težavah.
* * *
Butler Stokes je bister butler. Kljub veliki bistrosti se mu pri kuharici Lipton glede poroke z njo malce preveč zatika.
* * *
Gospodična Popy ljubi strežnika Tweltrisa. A ker strežnik Tweltris verjame v nemešanje aristokratov in plebejcev, je kar naprej deležen nerodnih situacij z zardevanjem v družbi z gospodično Popy.
BOB HOPE
* * *
Ne izgubite upanja, zakaj, dokler boste upali, bo upanje pred vami!
* * *
Če ne veste, kaj je to upanje, pričnete upati.
IZPELJANKA MURPHIJEVEGA ZAKONA O OBJAVAH:
* * *
Upanje na vaš literarni knjižni prvenec je premosorazmerno vašim literarnim pričakovanjem.
* * *
Kaj bi svet brez upanja. Kdo bi potem sploh še na kaj upal?
* * *
Stvari gredo na bolje, če pa gredo na slabše, potem upajte, da bodo šle na boljše.
* * *
Veliki komiki so vedno produkcija neumnosti majhnih politikov.
* * *
Če politično grešite, ljubeznivo obljubljate zvestobo in finančno lobirate – potem ste zagotovo pravi Slovenec!
* * *
Pravi Slovenec bi moral brati časnik Slovenec, pa raje bere Slovenske novice.
* * *
Kakšna je razlika med vašo nogavico in dnevno novico?
Preprosto ta, da v vašo nogavico ne morete stlačiti vseh dnevnih novic.
* * *
Dnevne novice se razlikujejo od tedenskih. Tedenske od mesečnih. Mesečne od letnih. In lokalne od globalnih.
In preverjene od nepreverjenih. Temu se reče: zgodba o novicah!
* * *
Če imate dobro novico, jo obdržite zase, če pa imate slabo, jo vržite v koš.
* * *
Zato, da nekaj upate, potrebujete upanje. In ko upanje že imate, potrebujete še ljudi, ki bodo vašim upanjem verjeli!
* * *
Upanje je vera v boljši jutri! Kaj pa če je bil že danes dober dan?