Silvana Wurmitzer (*14. juli, 1984, Šentvid ob Glini / St. Veit an der Glan). Trenutno živi v Gradcu. Osnovno šolo in gimnazijo je obiskovala na Koroškem. Poučevala je dve leti na glasbeni šoli v Trgu (Feldkirchen) na Koroškem, klasična koncertna kitara. Diplomirala je na germanistiki v Celovcu, delala kot prostovoljec na Kulturnem forumu avstrijske ambasade v Ljubljani poleti 2007. Od leta 2007 opravlja doktorski študij filozofije na germanistiki v Gradcu.
Objavljala je pesmi na internetu (freiezeitart.net (maj-december 2007), na CD je izšla njena pesniška zbirka (2007), objavila je v pesniški antologiji »Ljubezen in vsi njeni obrazi« po natečaju (september 2007). Brala je na literarnih večerih v Ljubljani in Mariboru.
(14. Juli 1984. St. Veit an der Glan/Šentvid na Glini, Kärnten) Wohnhaft derzeit in 8042 Graz-St. Peter. Bildungsweg: – Volksschule und Gymnasium in Kärnten / Parallel zum Gymnasium 2 Jahre Unterricht an der Musikschule in Feldkirchen/Trg (klassische Konzertgitarre) – Diplomstudium Germanistik in Klagenfurt 2002-2007 – Volontariat am Kulturforum der österr. Botschaft in Ljubljana im Sommer 2007 – Doktoratstudium der Philosophie im Hauptfach Germanistik in Graz seit Herbst 2007.
Bisherige literarische Tätigkeit: Publikationen (Lyrik):
– Onlineveröffentlichung unter www.freiezeitart.net (Mai-Dezember 2007); inkl. Erscheinen in der digitalen Lyrik-Sammlung für das Jahr 2007 (CD-Rom)
- Gedichtbeitrag in der Lyrik-Anthologie »Liebe in all ihren Facetten« (Auswahl via Wettbewerb) des Lichtstrahlverlages (September 2007)
Lesung (Lyrik): – Zweisprachige Lesung (dt. / slow.) anlässlich des Europäischen Tages der Sprachen in Ljubljana am 26.09.07