NATEČAJ ZA NASLOV »VITEZ-VITEZINJA PESNIŠKEGA TURNIRJA« 2007
10. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Ko te napiše knjiga 2007
NAGRADNI NATEČAJ ZA IZVIRNO PESEM IN NASLOV »VITEZ/ VITEZINJA PESNIŠKEGA TURNIRJA«
V okviru projekta 10. slovenski dnevi knjige v Mariboru – Ko te napiše knjiga 2007 razpisujeta Založba Pivec in Mladinski kulturni center Maribor natečaj za izvirno pesem. Na natečaju lahko s po eno pesmijo sodelujejo vsi v slovenščini pišoči pesniki ne glede na starost in stopnjo uveljavljenosti. Avtorja, ki bo poslal več pesmi, žal ne bomo mogli upoštevati. Žirija, v kateri bodo priznani literarni teoretiki in pesniki, bo izmed sodelujočih izbrala dvanajst najbolj uspešnih avtorjev, ki bodo v soboto, 21. aprila 2007, sodelovali na »PESNIŠKEM TURNIRJU« . Na prireditvi bodo pesniki sami interpretirali svoje pesmi. Žirija bo izbrala VITEZA/VITEZINJO PESNIŠKEGA TURNIRJA 2007. Svojega kandidata bo izbralo tudi občinstvo. Zmagovalec prejme diplomo, knjigo in denarno nagrado v znesku 350 evrov, vseh 12 izbranih pesmi pa bo objavljenih v junijski številki literarne revije Poetikon.
Avtorji naj svojo pesem pošljejo na naslov Založba Pivec d.o.o., Krekova 13, 2000 Maribor, s pripisom KO TE NAPIŠE KNJIGA 2007 – PESNIŠKI TURNIR, najkasneje do 2. marca 2007. Pesmi naj bodo podpisane le s šifro, v posebni kuverti, prav tako označeni s šifro, pa naj bodo avtorjevo ime, priimek, naslov in telefonska številka. Dodatna pojasnila dajejo organizatorji po telefonu 02 250 08 28 oz. 031 335 873 (Nino Flisar, koordinator programa).