Revija Sodobnost razpisuje natečaj za najboljši slovenski esej. Besedilo je potrebno poslati do 25. marca 2007 na naslov Sodobnost, Belokranjska ulica 5, 1000 Ljubljana. Besedilo je potrebno opremiti s šifro. V ovojnici z isto šifro naj bodo ime, priimek, naslov, telefonska številka, morebitni elektronski naslov. Avtor sme sodelovati z največ tremi ločeno poslanimi prispevki. Esej naj bo splošne oziroma literarne narave od 20.000 do 40.000 znakov. Avtor ne sme biti član uredniškega odbora revije Sodobnost. Zmagovalec prejme 1000 EUR, ki bo podeljena 23.04. na slavnostnem odprtju Slovenskih dnevov knjige na Kongresnem trgu v Ljubljani. Osem najboljših esejev bo objavljenih v reviji Sodobnost.
Revija Sodobnost razpisuje natečaj za najboljšo kratko zgodbo. Besedilo v treh izvodih je potrebno poslati najkasneje do 25.marca 2007, opremljeno s šifro, na naslov Društvo slovenskih pisateljev (za nagrado SDK), Tomšičeva 12, Ljubljana. Besedilom naj bo priložena ovojnica z isto šifro, vsebuje pa naj ime, priimek, naslov, telefonsko številko. Zgodba ne sme biti daljša od 30.000 znakov s presledki. Vsak avtor sme sodelovati samo z enim besedilom. Nagrada za najboljšo kratko zgodbo je 1000 EUR, ki bo podeljena 23.04. na slovesnem odprtju 12. Slovenskih dnevov knjige v Kongresnem trgu. Prvih sedem besedil bo objavljenih v reviji Sodobnost.