(*29. marec 1966, Beograd), pesnik, pisatelj, kantavtor, aforist, diplomirani sociolog. Dve leti je urejal in pisal za časopis PreOKRET, je avtor in vodja oddaje »Skriveni meridijan« na radiu Roda, je urednik časopisa za književnost »Libero Ars«, glasila Književnega salona Libero Markoni – Slobodan Marković, je tudi založnik (založba Empirej). Organizira in vodi predstavitve knjig in avtorjev. Za svoja dela je dobil tudi nekaj nagrad in pohval. Kot kantavtor je uglasbil okrog 40 svojih pesmi. Kot sociolog deluje v Zvezi za cerebralno in otroško paralizo Srbije. Poezijo je objavljal v različnih pomembnejših časopisih in revijah doma in po svetu (Glas Javnosti, Borba, Književna reč, Osvit, Paun, Scena Crnjanski, Libero Ars, Prolom, Jesenjin, Haiku novine; Poets international - Indija, Ko - Japonska, Giny - Poets International - Japonska, Sobrelavida - Argentina, Head Lines - ZDA, Nosorog - BinH, Album - BinH, Karolina Riječka - Hrvaška, internet site Mreža kreativnih ljudi. Objavlja tudi aforizme. Vključen je v štiri antologije (KNJIŽEVNICI U PJESMAMA, MAJKE U PJESMAMA, NA HALJINI ONA IMA TIJELO, ANTOLOGIJA KNJIŽEVNOG KLUBA »SCENA CRNJANSKI«)
Publikacije:
DVERI NESNA, pesniška zbirka
EMPIREJSKI VRTOVI, pesniška zbirka
NE PREBROJAVAJ (ME), pesniška zbirka
PREPOZNAT, pesniška zbirka
IZOKRENUTI MERIDIJANI, pesniška zbirka
IZVAN PENTAGRAMA, pesniška zbirka
HAZAR(DER)SKI REČNIK, zbirka aforizmov
PROZOR JE OTVOREN, zbirka kratkih zgodb