RAZPIS ZA SODELOVANJE PRI ZBORNIKU »VEZI MED LJUDMI 2006«
KULTURNO DRUŠTVO (KULTURVEREIN)
NEMŠKO GOVOREČIH ŽENA (DEUTSCHSPRACHIGER FRAUEN)
»MOSTOVI« (»BRÜCKEN«)
Barvarska ul.5
2000 Maribor
Maribor, 01.06.2006
RAZPIS ZA SODELOVANJE PRI ZBORNIKU
»VEZI MED LJUDMI 2006«
Kulturno društvo nemško govorečih žena »Mostovi« v okviru izvajanja svojega društvenega programa razpisuje natečaj za sodelovanje pri zborniku »Vezi med ljudmi 2006«. K sodelovanju vabi vse tiste, ki želijo s svojimi literarnimi besedili prispevati k sporazumevanju in širjenju kulturnega sodelovanja v evropskem duhu v kontaktnem prostoru z nemškim jezikom. Namen razpisa je spodbujanje nastajanja izvirnih besedil v nemščini in prevajanje izvirnih slovenskih besedil v nemščino.
Udeležijo se ga lahko člani društva in drugi zainteresirani iz Slovenije, simpatizerji društva, ki pišejo v slovenščini ali v nemščini, s svojimi izvirnimi nobjavljenimi besedili. Poslano besedilo lahko obsega do 200 verzov poezije ali do 8000 znakov s presledki pri prozi, dramskih ali dokumentarnih besedilih in esejih v elektronski obliki (MS Word ali Open Office) na disketi ali na naslov elektronske pošte društva (mostovi@volja.net) do 30. septembra 2006.
Teme besedil sicer niso omejene, prednost pa bodo imeli prispevki na temo Štajerska in Maribor, njuna sedanjost ali preteklost ter življenjske izkušnje v tem delu naše domovine. Upoštevali pa ne bomo prispevkov, v katerih je izražena kakršna koli narodnostna, verska ali druga nestrpnost. Edini kriterij pri izboru besedil bo njihova kakovost.
Strokovni sodelavci društva bodo poslana besedila pregledali in iz poslanih prispevkov izbrali po strokovni presoji tista besedila, ki bodo objavljena v dvojezičnem, slovensko-nemškem zborniku »Vezi med ljudmi 2006«. Zbornik bo izšel ob koncu leta 2006.
Rokopisov ne vračamo, ostanejo trajno v arhivu društva. Društvo krajše odlomke iz besedil uporabi pri predstavitvah zbornika izključno na kulturnih prireditvah.