(*1. november 1934, Gradec, Avstrija – † 16. avgust 2024) Leta 1954 je opravil maturo na Oeverseegymnasium v Gradcu in si v Gradcu pridobil prav tako govorno in igralsko znanje. Dolga leta je bil član gledališke skupine »Die Spielvögel«, svobodni sodelavec in spiker na »Stimme der Jugend« na radio Graz. Bil je tudi jazz kitarist pri »Styrian-bigband« v letih od 1954 do 1960. Leta 1954 se je zaposlil v Landes Hypothekenanstalt za Štajersko in leta 1970 postal predstojnik. Od leta 1974 naprej je samostojni organizator umetniških razstav in manager v banki za nakupe umetniških del. Zbirka umetniških del v Landes Hypothekenanstalt za Štajersko zdaj obsega že okrog 800 predmetov. Postal je tudi član direkcije Landes Hypothekenanstalt. Do upokojitve leta 1994 je priredil po 10 razstav v centrali Hypo-Bank in v filialah. Leta 1984 so ga sprejeli v predsedstvo Steiermärkischen Kunstverein Werkbund, ki deluje že od leta 1865 in je največje in najstarejše umetniško združenje na Štajerskem. Nadaljeval je s prirejanjem razstav na lokalni, regionalni in mednarodni ravni (Slovenija, Madžarska, Italija, Francija, Nemčija, Belgija, Nizozemska, Anglija in tako dalje). Od leta 1990 je poslovni prvi podpredsednik SKW, od januarja 1999 pa poslovni predsednik SKW. Leta 1998 je postal SKW član Euro Art in sodeluje v njegovem programu. Leta 1999 so Curta Schneckerja imenovali za podpredsednika Euro Art in v tej vlogi je koncipiral umetniški projekt »Urban Space – Nature Space«, ki je bil kot razstava prikazan tudi v okviru prireditev »Gradec 2003 – kulturna prestolnica Evrope v galeriji Künstlerhaus aprila in maja 2003.
Prejel je visoka priznanja mesta Gradec, dežele Štajerske in tudi Zlato častno priznanje za zasluge v republiki Avstriji, ki mu ga je podelil zvezni predsednik.
Publikacije:
COULEURAGE / PRIPADNOST, dvojezična pesniška zbirka (prevod Mirko Križman), Mariborska literarna družba, Maribor 2008