V hotelu Zlatorog v Bohinju, najlepšemu turističnemu kraju v Sloveniji, bo od. 19. do 22. oktobra leta 2006 potekala Šola kreativnega pisanje, namenjena izključno aforizmom. Vodil jo bo slovenski pisatelj Zarko Petan, eden najbolj znanih svetovnih aforistov, avtor 17 slovenskih knjig aforizmov in 25 zbirk aforizmov v tujih jezikih. Njegovi aforizmi so objavljeni v številnih svetovnih antologijah.
V knjigi nemške založbe Reclam je izšla knjiga Aphorismen der Weltliteratur, v kateri je med petinpetdesetimi svetovnimi aforisti vseh časov od Francisa Bacona in Blaisa Pascala do Petra Handkeja in Botha Straussa uvrščen tudi Petan s tridesetimi aforizmi. Petanovi aforizmi so literarno ovrednoteni v leksikonih Brockhaus, Kindlers neues literatur Lexicon in Wikipedia, der freien Enzyklopaedie.
Srečanja namenjena tečajnikom bodo v slovenščini.
Hotel Zlatorog ima pokrit bazen s toplo vodo, je v bližini čudovitega Bohinjskega jezera, okroženega z gorami, ki so primerne za nekajurne ture, ki si jih lahko privoščijo morebitni spremljevalci aktivnih udeležencev Šole.
Organizatorjem Šole za kreativno pisanje, namenjeno izključno aforizmom, je uspelo zagotoviti dodatno znižane cene bivanje v hotelu in hrano samo za udeležence šole:
Cena dvoposteljne sobe v hotelu z dvema obrokoma na dan je 10.000 tolarjev na osebo.
Doplačilo za enoposteljno sobo je 3.500 tolarjev na dan. (Dnevna turistična taksa na dan je 242 tolarjev.) Prispevek za pouk 1.000 tolarjev na dan.
Vse kandidate za udeležbo v Šoli kreativnega pisanja, namenjene aforizmom, prosimo, naj se do 5. oktobra 2006 prijavijo na sledeče naslove, kajti Hotel Zlatorog je skozi vse leto zelo zaseden:
Hotel Zlatorog
Ukanc 64
4265 Bohinjsko jezero
Slovenija.
Tel.: 386 4 572-33-84
Fax: 386 4 572-33-84
e-mail: hotel.zlatorog@bohinj.si Helena Vokič, Šola aforizmov.
Dodatne informacije lahko dobite pri:
Zarko Petan
Bethovnova 4
1000 Ljubljana
Slovenija
tel 386 1 2510024
e-mail: zarko.petan@siol.net
Prijatelji aforizmov vidimo se oktobra v Bohinju! Z aforizmom poveš več, v krajšem času!