JAVNI POZIV K SODELOVANJU V LJUBITELJSKEM FOTOGRAFSKEM NATEČAJU »MOJ KRAJ V SLIKI IN BARVAH«
Spoštovani ljubitelji fotografije,
Vabimo vas, da se pridružite ljubiteljskemu fotografskemu natečaju, ki ga organizirata Zveza kulturnih organizacij Slovenske gorice in Domače kulturno umetniško društvo Ernest Golob.
Natečaj, ki poteka pod geslom »Moj kraji v sliki in barvah«, odpira vrata ustvarjalnim posameznikom, ki so v svoj objektiv ujeli čarobnost kraja Sveta Trojica v Slovenskih goricah, raznolikost Slovenskih goric in lepote Slovenije.
Strokovna žirija:
Ivo Borko, Jože Marinčič, Jože Ornik
Pridržujemo si pravico do spremembe žirije v primeru zadržanosti članov. Zoper odločitev žirije ni možna pritožba.
Nagrade bodo podeljene za najboljše fotografije v treh kategorijah:
1. Lepota kraja – Sveta Trojica v Slovenskih goricah (prvo, drugo in tretje mesto)
2. Lepote Slovenskih goric (prvo, drugo in tretje mesto)
3. Lepote Slovenije (prvo, drugo in tretje mesto)
Pogoji sodelovanja:
Vsak udeleženec lahko pošlje največ 3 fotografije - po eno fotografijo v vsaki kategoriji.
Fotografije za izbor morajo biti poslane v digitalni obliki (visoka ločljivost, format JPEG/PEG) na naslov turizem@svetatrojica.si" do 26. maja 2024 pod naslovom »FOTO NATEČAJ MOJ KRAJ V SLIKI IN BARVAH«. Velikost posamezne datoteke ne sme presegati 2.5MB, dimenzija daljše stranice mora biti 3000 px.
Fotografije morajo biti brez dodanih umetnih obrob in brez vodnega žiga ali podpisa avtorja na fotografiji.
Fotografije naj bodo poimenovane: Ime in Priimek_kategorija in zaporedna št fotografije_naslov fotografije (PRIMER: Luka Kokol_Lepota kraja_Jutranji pogled na jezero (brez šumnikov)
Izbrane fotografije:
Vsi sodelujoči avtorji bodo o rezultatih oziroma izboru fotografij za razstavo obveščeni na svoj elektronski naslov do 28. maja 2024. Informacije o poteku razstave bodo sproti objavljene na spletni strani https://www.svetatrojica.si
Izbrane fotografije morajo avtorji poslati v tiskani obliki, v velikosti 30x45 na fotografski papir (svetleč) na naslov Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Trojiški trg 26, 2235 Sveta Trojica v Slovenskih goricah pod naslovom »FOTO NATEČAJ MOJ KRAJ V SLIKI IN BARVAH«.
Rok za elektronsko oddajo fotografij:
<
Začetek natečaja: 24. april 2024 Zaključek natečaja: 24. maj 2024
Rok za oddajo tiskanih (izbranih) fotografij 5. junij 2024 na naslov:
Zavod za turizem Sveta Trojica, Trojiški trg 26, 2235 Sveta Trojica v Slovenskih goricah
Razstava izbranih fotografij:
Datum: 12. junij 2024 – 19. junij 2024 na razstavi »Moj kraj v sliki in barvah« Naslov razstave: Galerija Dani, Trojiški trg 5a, Sveta Trojica v Slovenskih goricah
Razglasitev zmagovalcev:
Datum: Nedelja, 16. junij 2024 ob 16. uri. Priznanja za 3., 2. in 1. mesto v posamezni kategoriji. Razglasitev bo potekala na razstavi »Moj kraj v sliki in barvah«.
Avtorstvo fotografij:
Poslane fotografije morajo biti avtorsko delo sodelujočega, za kar slednji prevzema polno odgovornost. Avtorske pravice ostanejo avtorjem. Z udeležbo na natečaju avtor zagovarja, da so fotografije njegovo avtorsko delo in da sprejema pogoje razpisa.
Organizator si pridržuje pravico do dela razstavi, objavi in kopiranja za potrebe natečaja oziroma dela uporablja za promocijo in predstavitev razstave »Moj kraji v sliki in barvah«, v medijih, socialnih omrežjih in tiskovinah.
Prisrčno vabljeni, da svojo ustvarjalnost delite z nami in pokažete lepote Svete Trojice, Slovenskih goric in prečudovite Slovenije skozi objektiv vašega fotoaparata.
Vsi sodelujoči avtorji bodo o rezultatih obveščeni na svoj elektronski naslov. Informacije o razstavi bodo sproti objavljene na spletni strani https://www.svetatrojica.si.