(*1965. Tuzla, Jugoslavija). Dela pri OSCE. Objavil je desetine člankov s področja človekovih pravic in reševanju konfliktov v državi in v tujini. Lirične zapise pod vzdevkom Rivr je začel objavljati leta 2002 (Cyberboulevar forum) in objavljal v revijah in na različnih portalih regiona. Sodeluje v zbornikih na Hrvaškem in v Srbiji. Sodeluje na prireditvah na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, v Srbiji, v Sloveniji, Makedoniji in na Danskem. Prejel je nagrado Hrvaškega književnega društva (2011) in pri njih še nagrado za zbirko Čekajući dogledno vrijeme, prejel pa je tudi priznanje za doprinos v poeziji in sodelovanju pesnikov (Poezija Stenka, Beograd 2012 in Kultura sanj, Zagreb 2021. Preveden je v angleščino, nemščino, italijanščino, francoščino, ruščino, poljščino, makedonščino. Prevode so mu objavili v mednarodnih revijah Kado, Campus 247 in na internet. Tudi prevaja. Je član Društva piseev Tuzlanskega kantona, umetniške skupine Lucido, Hrvaškega književnega društva na Reki , Združenju balkanskih umetnikov v Subotice. Živi in dela v Tuzli.
Knjige poezije in proze:
DOVOLJNO LUD, DHIRA, Švicarska, 2009
KROĆENJE STRAHA, DHIRA, Švicarska, 2010
IZA OKLOPA, DHIRA, Švicarska, 2011
NE MORAMO O POLITICI, Bosanska riječ, Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2012
ŠTA ĆU KAD TE VOLIM, Bosanska riječ, Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2013
ČETVEROPIS VREMENA, Paun, Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2014
DA SAM RIJEKA, Narodna bibloteka, Lukavac, Bosna i Hercegovina. 2015
ČEKAJUĆI DOGLEDNO VRIJEME, Hrvatsko književno društvo, Rijeka, Hrvatska 2017
HURMAŠICE S ČOKOLADOM, Poezija Stenka, Beograd, Srbija, 2020
S DŽEMOM, Inda, Brčko, Bosna i Hercegovina 2021
BAUK/BOGEYMAN, Kultura snova Zagreb, Hrvatska 2022