Svoboda je tudi to, kateri koledar si človek izbere. Tako sem si izbral za zbirčico Tutujka poje za žalost judovsko štetje in je v knjigi, ki je izšla leta 2004, vpisana letnica 5764. Pred nedavnim sem postal pozoren na to, da v Cobiss ni vpisana letnica po gregorijanskem koledarju z letnico 2004 temveč z letnico 5764. Vprašal sem klepetulje iz IZUM (klepetulje so zato, ker imajo okence za »klepet« in si ne dajo reči, da je to žargon, ki za resne institucije ni primeren), po katerem koledarju vpisujejo v Cobiss. Klepetnile so nazaj, da po gregorijanskem. Niso si dale doklepetati, da ni res, ker bi sicer bila knjiga vpisana po letu 2004, a ni. Šli smo naprej, k Najvišjemu. Tam je bil nek zelo resen gospod. Tudi ta zelo zelo resni gospod mi je zatrdil, da je knjiga vpisana po gregorijanskem koledarju, da pa je zraven zapisano 2004, najbrž po judovskem koledarju, kar je po tem koledarju 1757 pred našim štetjem. Letnico 5764 bo dosegel šele čez 4007 let. Šel sem k pomembni gospe v UKM in ji predlagal, da bi vpisali knjigo po gregorijanskem koledarju in ne po judovskem, pa mi je rekla, da je že prav tako, kot je vpisana. Da bo torej knjiga izšla šele čez 3990 let.
Verjetno se ne zgodi zlepa, vsaj ne poznam podobnega primera, da bi kdo izdal knjigo v takšni daljni prihodnosti. Zdaj mi je prav tako, ker je to znamenitost. Gleda vas iz daljne prihodnosti – kot spomenik knjižničarstvu in gospodu Cobiss.