Inštitut za znanost, alternativo, kulturo in umetnost INAKU iz Skopja razpisuje natečaj za Mednarodni festivala »Bajka 2021«. Festival bo potekal online in ob fizični prisotnosti ob koncu decembra 2021.
Na natečaj lahko pošljejo avtorji pravljice in/ali ilustracije pravljic, ki so namenjene predšolskim otrokom in osnovnošolcem
Na natečaju lahko sodelujejo avtorji iz Makedonije in tujine z neomejenim številom svojih pravljic na prosto temo v dolžini od 1 do 10 strani A4 formata. Ni omejitve pri starosti avtorja. Udeleženci natečaja iz sosednjih držav lahko pošljejo pravljice v svoje maternem jeziku, medtem ko morajo avtorji iz Evrope poslati pravljice v maternem jeziku in v prevodu v angleščino.
Vse pravljice morajo obvezno vsebovati vsaj eno moško osebo – dečka ali žensko osebo – deklico ali obe osebi. V središču so torej otroci in vse dogajanje v zvezi z njimi. Kot glavne osebe morajo imeti pozitivne in negativne lastnosti, pravljice morajo biti nenavadne, sodobne, duhovite, originalne in poučne. Seveda morajo biti pravljice prilagojene otrokom. Cilj je ustvarjanje dveh otroških oseb – deklice in dečka, ki jih bodo potem ilustrirali in bo objavljena tudi nadaljevanka z njimi kot glavnimi osebami in njihovimi dogodivščinami v najrazličnejših situacijah.
Razen besedil lahko pošljete tudi ilustracije (barvne risbe, slike in tako naprej) deklice in dečka – glavnih oseb.
Prav tako pričakujemo tudi vaše predloge za imena glavnih oseb – deklice in dečka, izmed katerih bosta izbrani dve najbolj popularni imeni, ki bodo potem razglašeni za imena junakov serije tiskanih izdaj kakor tudi okrasnih in drugih darilnih predmetov.
Najboljše pravljice in ilustracije bodo objavljene v več knjigah (slikanicah) z glavnima moškima in žensko osebo/osebami, za katere bodo avtorji dobili nagrado – umetniško sliko in priznanje za najboljšo avtorsko pravljico in ilustracijo.
Pravljice, ilustracije in imena glavnih otroških oseb pošljite v času od 15. septembra do 1. novembra 2021 na naslov:
info@inaku.mk s pripisom »ZA FESTIVALA PRAVLJIC 2021.
Avtorji morajo ob pravljicah in ilustracijah poslati tudi svojo kratko biografijo in fotografijo na enak elektronski naslov.