RAZPIS ZALOŽNIŠKE HIŠE FENIKS ZA KRATKE LITERARNE OBLIKE
Založniška hiša Feniks, Fondacija za kulturno in znanstveno afirmacijo in predstavljanje »Makedonija prezent« in Inštitut za znanost, alternativo, kulturo in umetnost – INAKU iz Skopja razpisujejo natečaj za prvi Mednarodni festival kratkih literarnih oblik. Festival se bo odvijal fizično in virtualno v čast 13. novembra – Dneva mesta Skopja. Sodelujejo lahko vsi avtorji iz Makedonije in tujine z enim neobjavljenim delom (poezija, proza, kritika, esej, drama). Avtorji iz bivše Jugoslavije lahko svoja dela pošljejo v svojem maternem jeziku, drugi pa poleg del v maternem jeziku tudi v prevodu v angleščino. Delo ne sme biti daljše od ene strani besedila. Literarna dela, podpisana s polnim imenom in priimkov, skupaj s kratko biografijo in fotografijo avtorja pošljite na e-mail info@feniks.net.mk s sporočilom v naslovni vrstici »Za razpis za kratke literarne oblike«.
V vseh petih kategorijah (poezija, proza, kritika, esej, drama) bodo izbrani najboljši avtorji, ki bodo prejeli tudi nagrado. Najboljša dela bodo objavljena v posebni izdaji kratkih književnih oblik. Natečaj traja od 1. avgusta do 15. oktobra 2021.
Izdavačka kuća Feniks, Fondacija za kulturnu i naučnu afirmaciju i prezentaciju "Makedonija prezent" i Institut za nauku, alternativu, kulturu i umetnost – INAKU iz Skoplja, raspisuju konkurs za prvi Međunarodni festival kratkih književnih formi. Festival će se održati fizički i virtualno u čast 13. novembra – Dana grada Skoplja. Mogu učestvovati svi autori iz zemlje i inostranstva sa po jednim svojim neobjavljenim radom (poezija, proza, kritika, esej, drama). Autori sa EX YU prostora radove dostavljaju na maternjem jeziku, dok ostali autori pored maternjeg jezika radove i sa prevodom na engleski jezik. Rad ne sme biti duži od jedne stranice teksta. Književni radovi potpisani punim imenom i prezimenom, zajedno sa kratkom biografijom i fotografijom autora, slati na mejl: info@feniks.net.mk, sa naznakom: Za Konkurs za kratke književne forme.
U svih pet kategorija (poezija, proza, kritika, esej, drama) biće izabrani najbolji autori koji će biti nagrađeni. Najbolji radovi će biti objavljeni u posebnom izdanju kratkih književnih formi.
Konkurs traje od 1. avgusta do 15. oktobra 2021. godine.