Spoštovani občani in cenjene občanke! Z radostjo v srcu vam sporočam, da smo se včeraj po dolgih razpravah v parlamentu odločili, da se ukine obtok denarja. Do te odločitve smo prišli na predlog bank, zaradi stanja na trgu in sporočil državljanov in državljank, da je denarja vedno manj, dela z njim in zanj pa preveč. Tako smo se sporazumeli, da ukinemo menjalno sredstvo, denar, ki je veljal od praskupnosti naprej za temelj človeške družbe.
Od jutri naprej boste lahko dobili vse, kar potrebujete in ne potrebujete, brez plačila. Saj je tudi v Bibliji zapisano: Vsak si naj vzame, kolikor potrebuje.
S tem, dragi moji ljudje, ne bo več čakanja na bankah, v trgovinah pred blagajnami, na poštah in vsepovsod drugod. Ne bo več potrošniških kreditov, limitov, leasingov in zastavljanja. Tudi davkov ne bo več. Kar me še posebno veseli, je to, da se bodo trgovke spočite vračale z delovnih mest, da se bodo nehali prepiri s sindikati, da bodo upokojenci nehali tarnat in bodo tudi na dediščino več ne bo treba čakati njihovim potomcem.
Zato, dragi občani in občanke, trdno stojim za svojimi besedami. Jutri se neha gonja za denarjem, vse nestrpnosti, vsi konflikti in stresi, vse želodčne rane in kar je še človeških nadlog. Zato brez panike in hitenja. Vse, kar si želite, lahko od jutri dobite brez plačila.