(*1958, Split). U rodnom gradu završio je gimnaziju 1977.godine. Na Filozofskom fakultetu u Zagrebu diplomirao je 1981.( povijest umjetnosti, talijanski jezik i književnost) gdje je i magistrirao 1987. s temom »Arhitektura secesije u Splitu«. Bio je šest godina profesor na Klasičnoj gimnaziji u Splitu, potom konzervator u Zavodu za zaštitu spomenika kulture-Split te predavač na Umjetničkoj akademiji u Splitu, koje je jedan od utemeljivača. Od 1999. godine Kezić je profesionalni diplomat. Od 2000. do 2005. bio je kulturni ataše u Veleposlanstvu RH u Rimu. Od 2005 djeluje kao kulturni ataše u Veleposlanstvu RH u Ljubljani, od 2008. do 2012. kao konzul u GK u Milanu, a od 2012. do danas kao profesionalni diplomat u Ministarstvu vanjskih poslova u Zagrebu. Pjesme piše i objavljuje od studentskih dana u mnogim uglednim hrvatskim književnim časopisima. 1991 je objavio u Književnom krugu (Split) znanstvenu monografiju Arhitektura secesije u Splitu.
Mario Kezić (*1958, Split) V rojstnem mestu je končal gimnazijo 1977. leta. Na Filozofski fakulteti v Zagrebu je diplomiral leta 1981 (zgodovino umetnosti, italijanski jezik in književnost), kjer je tudi magistriral leta 1987 s temo »Arhitektura secesije v Splitu«. Šest let je bil profesor na Klasični gimnaziji v Splitu, potem konzervator v Zavodu za zaščito kulturnih spomenikov v Splitu in predavatelj na Umetniški akademiji v Splitu, katere eden od ustanoviteljev je tudi on. Od 1999 dela kot profesionalni diplomat. Od 200 do 2005 je bil kulturni ataše na veleposlaništvu Republike Hrvaške v Rimu. Po letu 2005 je deloval kot kulturni ataše na veleposlaništvu Republike Hrvaške v Ljubljani in od 2008 kot konzul na Generalnem konzulatu v Milanu. Od leta 2012 je zaposlen kot poklicni diplomat v Ministrstvu za zunanje zadeve v Zagrebu. Pesmi piše in objavlja od študentskih let v mnogih uglednih hrvaških literarnih revijah. Leta 1991 je objavil v Književnem krugu (Split) znanstveno monografijo Arhitektura secesije v Splitu.