Letnik XXV1. februar 2021
V socializmu so nas zaradi kritike oblasti klicali na informativne pogovore. V kapitalizmu se z nami ne želijo pogovarjati.
Iz sebe sem, odkar so moji otroci odšli … iz države.
V Irski mladim Hrvatom ponujajo posel. V Hrvaški jim ponujajo ustaše in partizane.
Ne splača se biti pameten v državi, v kateri se pamet kupuje po znižanih cenah.
Pri nas je postavljeno vse pravilno. Lahko je tistim, ki imajo vse. Težko je tistim, ki vsega …. nimajo.
Na začetku so me zavračali zaradi imena in priimka. Danes me ne sprejemajo zaradi izrečenega mnenja.
Ukinjen je delikt svobodnega mišljenja. Zato danes ljudje ne mislijo svobodno.
Politiki se za ljudstvo bojujejo v kabinetih. Ljudstvo se za svoje pravice bojuje na ulicah.
Najtežja ljudska kletev je: Malo znati – še manj imeti.
Včasih sta bila za srečo potrebna dva. Danes je preveč tudi eden.
Iskal sem delo vse do izpolnitve pogojev … za predčasno starostno pokojnino.
Če bi bilo vse po božji in ne po človeški pravici, danes ne bi bilo toliko krivic.
Zaklinjajo se, da so veliki verniki. A ne verjamejo niti sami sebi.
Vedel je, kaj ga čaka zunaj države. Zato iz nje ni odhajal.
Prišel je pravi čas šele takrat, ko se nam je zaustavila ura.
Pravi čas tiktaka biološka in ne zidna ura.
Posodobljena Marxova parola se glasi: Proletarci vseh dežel – jebite se!
Zakon se ne bi imenoval zakon, če ne bi bil na strani močnejšega.
Končno sem doumel, da nič, prav nič ne razumem.
Kdor s hudičem buče sadi, je pravi bučman.
Izvrsten človek je. Vedno je bil zunaj vrste. Nikoli v vrsti.
Kaj nam pomaga dobra taktika, če je pa cilj zgrešen.
Razlika med cerkvijo in državo je v tem, da ima cerkev ministrante, država pa ministre.
Skoraj nobena obljuba ministra za kmetijstvo ni padla na … plodna tla.
Vse obljube ministra za kmetijstvo so padle v … vodo.
Minister za zaščito okolja dela na visoki ravno. Njegova pisarna je na 13. nadstropju.
Minister pravosodja je z zakasnitvijo opral … pravo posodo.
Ministrica za izobraževanje ima visoko izobrazbo, naša izobrazba pa je v EU na nizki ravni.
Minister turizma je naklonjen a…van–turizmu.
Bivša ministrica za socialno politiko je zapustila socialdemokratsko stranko in je postala … socialni primer.
Minister financ na račun države in ljudstva dela za svoj … stran(kar)ski račun.
Minister za gospodarstvo ima novo devizo. Če se ne izvlečemo iz stare, bomo zagotovo padli v … novo krizo.
Minister za gradbeništvo je razveselil narod. Obljubil je, da bo do konca mandata končal nekdaj zdavnaj začeto … legalizacijo.
Minister MNZ je dobro zaščitil meje. Odprl je zahodne za izseljevanje in zaprl vzhodne za doseljevanje.
Minister uprave je imel prav, ko je obljubil reformo državne uprave in bistveno zmanjšal lokalno samoupravo.
Minister za zunanje zadeve v državi vedri, zunaj pa se … oblači. (V Sloveniji ministri le vedrijo, op. prev.)
Minister za zdrave uvaja nova pravila – zdravstvo je začelo državljane zdraviti brez zdravil – s Pfizerjem in Moderno.
Med politiki so tudi častni in pošteni ljudje, a jih ni dobro imenovati zaradi osebne varnosti.
Ljubezen je kup različnih interesov, zbranih na enem – emotivnem mestu.
Babica je dobro, bolj kot kdajkoli prej. Včeraj smo jo dostojno … pokopali.
Ko Dalmatinci merijo v sredo, redno zadenejo v … petek.
Kakor stojijo stvari, moja najboljša dela ne bodo nikoli napisana.
Raje vidim, da se o meni slabo piše, kakor da se mi piše slabo.
Samo slabi ljudje hitro pozabljajo to, kar je včasih bilo dobro.
Najkrajšo vedno izvlečemo … na koncu življenja.
Bolje je imeti dolge prste kakor kratko pamet.
Droga je opij za narkomane. Vera je opij za ljudstvo.
Vera je bila vedno cenejši opijat od alkohola.
Droga se pri nas ne prodaja v drogerijah, ampak na ulici, po kavarnah. (pred šolami in Europarkom, op. prev.)
Kralj je gol, pravi kraljica … ko se slači na nudistični plaži.
Zahod je nekdaj osvajal kolonije. Danes kolonije osvajajo Zahod.
Zaradi življenja se je … na smrt prestrašil.
Samohranilskim otrokom je najbolj žal Očeta domovine.
Nekaj tu ne štima. Potegnili smo krajšo, račun pa je še vedno prazen.
Tisti režimski pisec že leta ni napisal nič. Zato mu je država dala za nagrado donosno spodbudo.
Odkar smo vstopili v Evropsko unijo, so Hrvatom vsa izhodna vrata … na široko odprta.
Šele ko je napisal odprto pismo predsedniku, je pisec na široko zaslovel.
Na varnem so samo tisti, … kis o se dobro za-varovali.
Črke so mrtve na papirju, vse dokler jih ne preberemo.
Bog ni teist. Nima v koga verovati.
Bogu molijo samo tisti, ki od njega … pričakujejo kakšno pomoč.
Molitev je religiozno obžalovanje grehov vernikov.
Od vseh ur se samo biološka ne da popraviti.
Za žensko sem mrtev. Odkar se ne dvignem … pravočasno.
Če dobro pretresem z glavo, mi vedno nekaj pade na pamet.
Lopovi se bogatijo nezakonito. Države se bogatijo … v skladu z zakonom.
Sprejeli so ga z odprtimi rokami. Potem so za zmlatili z rokami in nogami.
Policija je lopove spremljala do pol poti. V drugi polovici … sem ji ušel.
Politiki so ljudstvu obljubili spremembe. Za zdaj so spremenili pohištvo v uradih in službene avtomobile svojih predhodnikov.
Nezaustavljivi so samo tisti ... ki so jim odpovedale zavore.
Ni res, da je bila prostitutka na policiji! Policija je bila na njej!
Če se ne bi vrnili na začetek, nikoli ne bi prišli do konca.
V mladosti sem bil oster. V starosti sem totalno zatupil.
Imam dve slabe strani. Ena je desna, druga je … leva.
Ne živimo v demokraciji. Živimo v teokraciji. Bog nam je priča.
Nisem slep, a nekatere ljudi vse manj vidim.
Imamo visok standard. Standardno smo visoko zadolženi!.
V Zagorju se od davnega govori ekavsko. Tam od davnega živi najmanj Srbov.
Tudi general Tuđman je nekoč bil na začasnem delu v Beogradu.
Stari Oče domovine ima spomenik pod Slemenom. Mladi Oče domovine je dobil spomenik poleg Sodišča. Vsakomur po zaslugah.
Medtem ko gradimo spomenike v domovini, otroci gradijo gospodarstvo v drugih državah.
Delam vsak mesec za banko. Plačujem dolgoročni kredit.
Banke so najučinkovitejši stroj za molžo Hrvatov.
Ta novi spomenik je vrhunski … zgrešek.
Pokritje imamo v blagu. Uvoženem, se ve!
Živimo kraljevsko – po tisti ljudski – Kralj je gol.
Kaj nam pomaga, da imamo svobodo govora, kos po pa ostali brez teksta in besed.
Starost ni nikakršna življenjska prednost. Starost je vedno bila samo smrtna prednost.
Uresničile so se mu življenjske sanje. Umrl je v snu.
Vse je šlo k vragu, ko se je zaljubil v – drago.
Za vsakim uspešnim moškim leži vsaj nekoliko neuspešnih žensk.
Kamor so šli Turki, je šel tudi mali Mujo. Na delo v Nemčijo, tako kot vsi pred njim.
Srečni ljudje nikoli ne igrajo … iger na srečo. Oni delajo … na gotovo.
Daj pet … pravi učenec učitelju.
Po vsakem prazniku ostanemo … prazni.
Kdor leti na krilih ljubezni, pogosto na koncu pada v … obup.
Nezadovoljni državljani dvigujejo prah tudi na čistih ulicah.
Če ne bi bilo ponoči, tega lopova nikoli ne bi ulovili med … spanjem.
V mladosti so nas učili pomniti. Na stare dni nas učijo pozabljati.
Jasno je, da sem drugorazredni pisec. A ni mi jasno, zakaj mi rokopise zavračajo tretjerazredni založniki.
Aforizem je kratek. Zato danes nima visoke cene.