Javni sklad RS za kulturne dejavnosti – Območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba razpisujejo natečaj za objavo literarnega prvenca.
Na razpis se lahko prijavijo avtorji iz Maribora in občin, ki jih pokriva Zveza kulturnih društev Maribor, in tisti, ki sodelujejo v stalnih literarnih dejavnosti v Mariboru. Ker gre za prvenec, lahko na razpisu sodelujejo le tisti, ki doslej še niso objavili nobene publikacije ali zanjo niso v postopku izdajanja drugod.
Na natečaj lahko avtorji pošljejo oblikovan rokopis pesniške zbirke, proze, aforizmov ali dramskega besedila. Rokopis naj bo lektoriran, naj ima predlog naslova, naj ne bo vezan (spet), vsebovati mora kazalo in mora biti ostraničen. Pošljite izpis in elektronsko obliko (lahko tudi po elektronski pošti) v eni datoteki z enakimi lastnostmi kot pri izpisu na papirju.
Prozno besedilo (roman, novela, zbirka kratkih zgodb) naj ima obseg od 150.000 do 300.000 znakov s presledki. Pesniška zbirka naj vsebuje do 1200 verzov ali od 35 do 60 pesmi. Dramsko besedilo naj obsega do 250.000 znakov s presledki. Zbirka aforizmov naj obsega od 300 do 500 aforizmov.
Natečaj se ne nanaša na otroško literaturo, strip in dokumentarno literaturo.
K rokopisu priložite stvarno biografijo s podatki o šolski, poklicni, družabni in literarni karieri in aktualno fotografijo
Žirija bo izbrala tri rokopise. Izšli bodo v zbirki Mariborska literarna družba, broširani, v nakladi 200 izvodov in s spremno besedo. Sklep žirije o izboru je dokončen.
Za objavo prvenca honorar ni predviden.
Urednik si pridržuje pravico spremembe naslova (s soglasjem avtorja), izbora in spremembe proznega besedila.
Rokopise pošljite ali na naslov
Kulturno društvo
Mariborska literarna družba
Pobreška cesta 20
2000 Maribor