(* 20. september 1962, Ljubljana), glasbenik, kantavtor in pesnik. Živi in dela v Idriji. Po končani kovinski šoli je bil 18 let zaposlen v idrijski tovarni Kolektor. Leta 2004 je ustanovil samostojno podjetje Darwinn studio. Glasba pa ga je spremljala in oblikovala od mladih nog dalje, kar še uspešno traja. Piše tudi pesmi in večkrat jih uglasbi. Leta 2018 je izdal svojo prvo pesniško zbirko Z besedami in prsti.
In te skladbe:
Zunaj se sonce smeje, 2011
Partigiano Di Amor, 2011
Naj ostane hrepenenje, 2017
Kdo so oni (soavtor Kevin Koradin), 2019
Povozil me je čas, 2019
In samostojni album:
Mr. Darwin Chill, 2019
(Za več informacij o avtorju, poiščite ga na spletnem biografskem leksikonu Primorci.si)
Dare Kaurič, musicista, cantautore e poeta
È nato il 20 settembre 1962 a Ljubljana. Vive e lavora a Idrija. Dopo aver terminato la scuola professionale metallurgica ha lavorato per 18 anni nella fabbrica Kolektor di questa cittadina. Nel 2004 ha fondato il Darwinn studio, la propria impresa autonoma. Naturalmente la musica lo accompagnava e formava da quando era piccolo e continua a farlo con successo. Scrive anche poesie, mettendole spesso in musica. Nel 2019 ha pubblicato la sua prima raccolta di poesia Z besedami in prsti (Con parole e dita).
E queste melodie:
Zunaj se sonce smeje (Fuori ride il sole), 2011
Partigiano Di Amor (Partigiano d’Amore), 2011
Naj ostane hrepenenje (Che restino gli aneliti), 2017
Kdo so oni (Chi sono loro - coautore Kevin Koradin), 2019
Povozil me je čas (Il tempo mi ha travolto), 2019
E l’album:
Ms Darwin Chill, 2019
(Per saperne di più dell’ autore, consultare su google il lessico biografico Primorci.si)