Medtem ko Korl, fuš pleskar, pleska že močno umazane stene njene kuhinje, ga ona, Mici, zapeljivo gleda in opazuje v tišini. No ja, če smo natančni, modrček je spet pozabila obleči, toda kdo bi se obremenjeval s takimi nepomebnostimi. Bolj kot zapleti z njim jo zanima njegovo fuš pleskanje. Če bo hotela svojega ljubija, vagabuda Francija povabiti na večerjico in še kar sodi poleg, bo moral Korl popleskati njeno kuhinjo v nulo! Ker ve, da babje čveketanje mu gre na živce, mu pripravi eno pivce za živce. Nikoli ne veš, pri kakšni volji so fuš majstri, a tistih 22 manj se prileže.
Delo, pleskanje napreduje, pivce za živce Korl zvrne kar na lojtri. Bolje to kot vse lojtrce domačih, umazane stene kuhinje in njena lenoba. Da bi ona pleskala stene njene kuhinje, dajte no, ona raje kaj drugega počne, da ji dedi, potem ko prespijo tisto noč s njo, plačajo položnico. Tudi pleskanje šteje, plačilo v naturalijah. Nekaj že imajo od tega, a po 10 zvečer je treba te reči prestaviti na jutro, ker trkanje gornje sosede s metlo po stropu njene spalnice ni nič kaj melodično.
»A bo končno mir, banda razvratna, a nimate drugega dela, kot da zdihujete, delat pejte« kriči že malce dementna Iza, ki ji kljub demenci gre vse na izi. Jasno, glasno, pregrehe je že tako dost na tem svetu, a njeni večerni gostje si jo raje privoščijo zvečer kot pa zjutraj.
Sama se sprašuje, kaj je med njenimi nogami takega, kar pri ženah njenih dedov ni, pa ji stalno govore, da je ona da best. Mogoče naveličani ene in iste rutine, pa saj tudi pri njej ni kaj bolje, kakšne posebne poze so ji tuje.
Ko ji Korl končno prepleska kuhijo, je 10 proč, in treba bo spat, Odmevi ne nje ne njega ne zanimajo, ona pa ve, da če ne bo prespal pri njej, ji bo računal. A ko se končno znajde v njenem objemu, lahko ona računa njemu, atributi njeni pomagajo. Taki strici kot je Korl, padajo samo na najbolj prefinjene dame, Izam in podobnim še roke ne stisnejo, 15 Evrov je ura, ali adijo. Takle imamo, pa saj niti ona, Mici, ni neka lepotica, gornje nadstropje povešeno, spodnje za silo, pa fuš mojstri in vagabundi se lepijo nanjo. A s tistimi penezi od fuša in revno službo, je, kot je, da je vsaj nekaj toplega in sladkega zvečer poleg, nežna ženska duša in telo paše. Njih žene samo zmerjajo, in čakajo zvečer s valjarjem, kadar se v rožcah primajajo domov. Težko bi rekli, da je Mici lahka dama, še manj lepotica, a lažje je v spalnici kot za tekočim trakom. Vsak ded ni za njene fore, a eni so. Pa še pomlad je, vse brsti in raste, cveti, da je ona že nekoliko ovela, pa njeni ljubimci, ko se z njo ukvarjajo, ne opazijo. Podobno kot ljudstvo ne opazi, da ofer pobirajo mnogi, vsi dražijo in prinašajo naokoli. Mici rada da, da so njeni gostje zadovoljni, kaj pa je to kaj takega, če ji eno položnico plačajo. Saj oni rinejo med njene noge, a bodimo pošteni, če dedi pri babi najdejo to, kar jih razbremeni, je koza cela in volk lačen. Ženam svojim pa natvezijo, da so bili na službeni poti. Pri Mici, kje pa drugje.