. V Raški je obiskoval osnovno šolo in nižjo gimnazijo. Višjo gimnazijo je končal v Kraljevem. Diplomiral je na Fakulteti za naravoslovje in tehnologijo v Ljubljani in se kasneje specializiral za ognjevarne materiale. Delal je 25 let kot strokovni predstavnik podjetja »Magnohrom« iz Kraljeva za področje Slovenije in Hrvaške do leta 1990. Tega leta so bila predstavništva v bivši skupni državi ukinjena in je ustanovil svoje podjetje »Bajus d. o. o.« Radenci, ki je postalo ekskluzivni zastopnik Industrije »Magnohrom« Kraljevo za Slovenijo, Hrvaško in Avstrijo. Kasneje je njegova družba Bajus d.o.o. prevzela tudi zastopanje podjetja »Gibnjara« Kraljevo za področje Slovenije in Avstrije in podjetja »Šamot« iz Aranđelovca. Podjetje »Bajus d.o.o.« je imelo tudi svojega zastopnika v Srbiji (»Centroistok« iz Bora za trženje mineralne vode »Radenska« v vzhodni Srbiji). Leta 2005 je svoje podjetje zaprl in se upokojil.
Ob delu je opravljal tudi novinarsko delo. Bil je 10 let honorarni dopisnik časopisa »Politika Ekspres« in revije »Praktična žena«, dvajset let piše za »Sportske novosti«, pet let za hrvaški »Večernji list«. Piše za časopis »Kurir«, ki se tiska v Srbiji in Nemčiji. Redno piše za tednik »Ibarske novosti«. Ob ponedeljkih v živo na Radio Beogradu poroča o dogajanjih v Sloveniji in avstrijski Štajerski. Štiri leta je bil glavni in odgovorni urednik revije »Kontakt« in tri leta glavni in odgovorni urednik revije »Mostovi«. Petdeset let je pisal za več časopisov v Jugoslaviji. Od leta 2005 je glavni in odgovorni urednik spletnega časopisa »Štajerske novice«. Od 1980 leta je bil član Društva novinarjev Jugoslavije, od 1990. leta je član društva novinarjev Srbije, društva novinarjev Slovenije in mednarodnega združenja novinarjev. Je predsednik komisije za ocenjevanje urejenosti krajev v Pomurju, član sveta JSKD, območna enota Maribor, član izvršnega odbora zveze kulturnih organizacij Maribora. Je častni konzul Občine Kraljeva in predsednik »Srbskega kulturnega društva Štajerska skupnost« iz Maribora. Po letu 2003 deluje pri vzpostavljanju gospodarskih, kulturnih in športnih stikov med Mariborom in Kraljevim in med Slovenijo in Srbijo.
Piše poezijo in je pesmi objavil v Sloveniji, na Slovaškem, v Srbiji, Romuniji in Hrvaškem.
Za urejanje časopisa »Mostovi« je sprejel Zlato priznanje Ministrstva za diasporo Republike Srbije. Prejel je Srebrni znak Turistične zveze Slovenije in posebnega priznanja Pomurske turistične zveze, najvišjega državnega priznanja Republike Srbije »Zlate značke« (2006) in priznanja z medaljo Zveze kulturnih društev Maribor (2008). Od poslušalcev Radia Maribor je dobil »Zlato priznanje«, »Turistični nagelj« RTV Slovenije in več drugih nagrad za humano delo po raznih društvih. 2001 in 2002 je bil podjetnik leta. 2003 leta je postal zaslužni občan mesta Kraljeva. Bil je inovator leta 1978, pa je prejel priznanje »Zlato pero« za amatersko novinarsko delo (1980).