1. marec 2018Letnik XXI
Človeku ni treba modrosti požirati z žlicami, saj je na vilici obvisi čisto dovolj.
Mann muss die Weisheit nicht mit Löffeln fressen, auf einer Gabel bleibt noch genug hängen.
Želeti si uspeha na dražbi je kot poskušati zadnji postati prvi.
Eine Auktion zu gewinnen, ist der Versuch, als Letzter Erster zu werden.
Odpravnina je sodobni nagobčnik za nezaželene sodelavce.
Abfindung: Moderner Maulkorb für unerwünschte Mitarbeiter.
Obžalovanje po dejanju je redek pojav.
Reue: Seltene Tat nach der Tat.
Osebni stečaj: na koncu je posedoval le še premožnost svojega pepela.
Private Insolvenz: Letztlich besaß er nur noch den Wert seiner Asche.
Justitia je izumila pravico do krivice.
Justicia hat das Recht auf Unrecht erfunden.
Džointati pomeni razmišljati s pomočjo prehranskih dopolnil.
Kiffen - Denken mit Zusatzstoffen.
Lahko je najti prijatelje, ko nas potrebujejo. Težko je najti prijatelje, ko jih potrebujemo.
Leicht finden wir Freunde, die uns brauchen. Schwer finden wir Freunde, wenn wir sie brauchen.
Tri napačne Božje odločitve: Eva, jabolko, kača.
Drei göttliche Fehlentscheidungen: Eva, der Apfel und die Schlange.
Kdor se želi povzpeti po karierni lestvi, naj se najprej prepriča, če je trdna.
Wer auf der Karriereleiter weiter nach oben will, sollte nachsehen, ob sie trittfest ist.
Zdi se, da je Pandorina skrinjica prerjavela.
Die Büchse der Pandora scheint durchgerostet zu sein
Ko človek ostari, ne najde najboljše opore v otrokih, marveč v hojici.
Wenn man alt wird, sind nicht die Kinder, sondern der Rollator die beste Stütze.
Birokrat zelo natančno opravlja svoj posel. Nasprotje tega ni všeč niti nam.
Ein Bürokrat macht seine Arbeit sehr genau. Das Gegenteil gefällt uns ja auch nicht
Takšen izum sodobne medicine bi ja pomenil nekaj velikega: sredstvo proti pomanjkanju misli.
Das wäre doch eine grosse Erfindung der modernen Medizin, ein Mittel gegen Gedankenlosigkeit.
Že od nekdaj so obstajali beli madeži na zemljevidu sveta. Dandanes so postali krvavi.
Immer schon gab es weisse Flecken auf der Weltkarte, heute sind sie blutig.