(* 8. november 1934, Pinsk, Poljska † 4. januar 2011, Varšava, Poljska), pesnik, prevajalec, diplomat. Očeta so mu ubili v Katynu in družino izgnali globoko v Rusijo. Do leta 1942 je ostal v svoji družini v Kazahstanu. Izgnana družina se je rešila z Andersenovo armado preko Indije, kjer je živel do 1948, v Anglijo.. V Londonu je končal srednjo šolo, zaključil inženirske študije in se zaposlil v projektni pisarni kot mladi inženir. Leta 1954 je sodeloval z mesečnikom Polonia, Życie Akademickie, kjer je objavil svojo prvo gledališko delo Odloty. Spadal je v londonsko pesniško skupino Kontinenti. Leta 1959 se je vrnil na Poljsko in se naselil v Varšavi. V letih 1961-63 je stalno pisal kritike gledaliških predstav za tednik Polityka. V letih 1963-1989 je delal kot literarni direktor gledališč v Kielcah (im. Żeromskega) in v Varšavi (Klasičnega gledališča, Splošnega gledališča, Narodnega gledališča in Gledališča Ateneum. Leta 1967 je postal član poljskega PEN kluba. Leta 1968 je prejel nagrado Roy Publishers (New York) za prevajanje iz angleščine. Opravljal je številne funkcije v Društvu poljskih pisateljev. Leta 1977 je prejel nagrado im. Włodzimierz Pietrzak, leto kasneje pa poljsko nagrado PEN kluba za prevod angleške poezije. Leta 1976 je podpisal Memorial 101, ki je protestiral proti načrtovanim spremembam v ustavi Ljudske republike Poljske. V osemdesetih letih je bil aktiven v demokratični opoziciji. Bil je član Mednarodnega gledališkega inštituta (ITI), v letih 1979-1981 je bil podpredsednik, leta 1981-1985 pa predsednik Mednarodnega komiteja dramskih umetnikov, ITI. Od leta 1990 je bil predsednik Založbe Czytelnik. Leta 1991 je postal poljski veleposlanik na Danskem za šest let. V letih 1997-1999 je bil podpredsednik poljskega PEN kluba.
Dela:
WIOZĘ SWÓJ CZAS NA OŚLE (Vozim svoj čas na oslu), pesniška zbirka 1958
SNEMANJE S KOLESA, pesniška zbirka, 1960
ŚMIERĆ I MIŁOŚĆ (Smrt in ljubezen), prevodi angleških pesnikov, 1963
UCIECZKA DO EGIPTU (Beg v Egipt), pesniška zbirka, 1964
W PIERWSZEJ I TRZECIEJ OSOBIE, eseji, 1967
SZEKSPIR NA DZISIAJ, eseji, 1971
PASJA I POTĘPIENIE DOKTORA FAUSTA, drama, 1973
WIERSZE DAWNE I NOWE (Stare in nove pesmi), 1974.
POLONEZ, drama, 1979
SŁUCHAJ, IZRAELU, drama, 1989