Večzvrstna likovna ustvarjalnost nemško avstrijske umetnice Florinde Ke Sophie (Kerstin Eberhard) je skrajno raznolika in raziskujoča, pri čemer poteka v različnih vzporednih fazah, ki jih lahko izrazno opredelimo kot nadrealistični ekspresionizem, neokubizem in asociativna abstrakcija, rada pa ustvarja tudi simulakre po različnih avtorjih. Njena umetnost je po eni strani intimno izpovedna, po drugi pa socialno angažirana, kot je na primer triptih Vsi ljudje (ne)bodo postali bratje (Alle Menschen werden (keine) Brüder), ki ne predstavlja le hommage avtoričinemu vzorniku Picassu in njegovi Guernici, marveč razširja problematiko vojne in nasilja tudi na kasnejše dogodke v Evropi. Podobne problematike se na sibolni ravni loteva tudi v 27. delnem slikarskem ciklu Evropa, ki ga je ustvarila ob najnovejši razširitvi Evropske unije. Hkrati se rada posveča živalskim motivom s panterji, biki, ribami ipd., ki so nabiti z življenjsko energijo in predstavljajo podzavestno, nagonsko plat bivanja, neobremenjeno z bolestnimi idejami sodobne človeške družbe. Na tokratni razstavi v galeriji RRRudolf predstavlja izbor iz svojega priljubljenega cikla Štajerski panter v temnomodrem koloritu različnih dimenzij, ki segajo celo do tri metre, ki pa jih žal ne razstavlja. Panter je sicer simbol življenjske moči, sposobnosti preživetja in ne nazadnje presunljive lepote ter magične dimenzije bivanja.
KERSTIN EBERHARD je rojena leta 1965 v osrednjem Porenju, Nemčija. Od leta 2001 pod pseudonimom Florinda Ke Sophie živi in ustvarja v Gradcu. Je članica štajerske likovne zveze WERKBUND, ustanovna članica in predsednica likovnega društva M.I.A.Z.W.O.A. in članica Društva slovensko avstrijsko prijateljstvo. Leta 2005 ustanovi lastno galerijo Blaues Atelier, kjer razstavlja svojo stalno zbirko in občasne razstave. Razen z likovno umetnostjo (slikarstvo, risba, grafika, kiparstvo v raznih materialih) se ukvarja tudi z literaturo, ki jo objavlja pod pseudonimom Koana Tim Jabali (kratke zgodbe, lirika, pesmi v prozi, romani v nastajanju).